Bioenerji

Bioenerji ve altın üçgen 3.göz uyumlaması alanlar buraya.. - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 
Bioenerji>Bioenerji ve altın üçgen 3.göz uyumlaması alanlar buraya..
Şems 02:02 23.12.19
Arkadaslar sitede henüz yeniyim bioenerji ve 3.göz altınüçgen uyumlaması aldım fakat bu enerjiyi tam olarak n nasıl kullanacağımı bilmiyorum çalışma yaptığım kişilerde olumlu sonuçlar aldım fakat bazen çok çabuk eberji akışını hissederken bazen ne kadar zorlasamda hissedemiyorum gözlerin kapalı olması gerekmiyormuş mesela ama ben kapatmadan odaklanamıyorum ve hastalık teşhisi nasıl yapılıyor tam olarak bilmiyorum bu alanda ustalaşan arkadaşlar deneyimlerini bilgilerini bizlerle paylasabilirlermi lütfen..




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Bioenerji 16:31 20.02.20
Altın üçgen nedir ya öyle birşey mi var inanmayın ben de bioenerji uzmanıyım




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Bulutsu 01:39 04.03.20
Sems Kardesim ben de bioenerji uzmaniyim. Ellerindeki hissiyati guclendirmek icin once kendi uzerinde uygulama yapmani oneririm.Evde once gevseme meditasyon yaptiktan sonra kendine bioenerji seansi yap. Ben gozum acik yapiyorum. Seansta danisanin sorunlu ve negatif eneji birikimlerinde bir sicaklik ve elektriklenme hissedeceksin. Bunu hissetmek icin belli bir sure iki elini hafif hareket ettirerek o cakra bolgelerinde hareket edebilirsin saglikli bolgelerle aradaki farki da anlayabilirsin boylelikle. Sorun olursa cevaplayabilirim. Hayirli gunler




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
mekansiz 08:50 04.03.20
Öyle bi uyumlama yok seni kandırmışlar , önüne gelen bişi çıkarıyor




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Fakbulut 13:23 24.09.20
Merhaba bende yeni bio enerji uyumlamasi aldim, bio enerji de teshis yöntemini merak ediyordum sağolun bu bilgilendirme için, acaba bu teshis sirasinda sorunlu bolgeye gelince bir sallanmada oluyormu ?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Semser 17:22 24.09.20
Bioenerji uzmanı olan arkadaşlardan bilgi paylaşımı veya kitap önerisi rica ediyorum.Kendi sorunlu enerjimizi dengeye getirmek için




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Bulutsu 00:21 11.10.20
Semser Nickli Üyeden Alıntı:
Bioenerji uzmanı olan arkadaşlardan bilgi paylaşımı veya kitap önerisi rica ediyorum.Kendi sorunlu enerjimizi dengeye getirmek için
Işığın Elleri kitabini tavsiye ederim.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Semser 10:02 11.10.20
Bulutsu Nickli Üyeden Alıntı:
Işığın Elleri kitabini tavsiye ederim.
Eyvallah teşekkürler




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ozzy44 20:42 13.10.20
Arkadaşlar bu bioenerji yapan bazı kişilerin videosunu izliyorum vücutları sirkeleniyor uygulamacı ? Bu doğal bişey mi? Teşekkürler




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Bulutsu 00:03 21.10.20
Ozzy44 Nickli Üyeden Alıntı:
Arkadaşlar bu bioenerji yapan bazı kişilerin videosunu izliyorum vücutları sirkeleniyor uygulamacı ? Bu doğal bişey mi? Teşekkürler
Evet arkadasim normal boyle seyler. Her insanda olabilir. Vucutta cakralar ve tikanikliklar acildikca boyle titreme,aglama nobetleri veya baska tepkiler gorulebiliyor.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2