Cin & Şeytan & Melek & Ruh

musallat olan cinle konuşmak ? - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

Cin & Şeytan & Melek & Ruh>musallat olan cinle konuşmak ?
spitol 18:48 13.08.19
sürekli yüksek sesli müzik dinliyorum nedenini bilmiyorum ama elime sürekli cay kaşıgı alıyorum kücüklüğümden beri 2 3 yasından hele bide banyoya tuvalete girdimmi sürekli kendi kendime nedediğimi bilmeden konusuyorum durmaksıksızın gece yatarken uykum gelmiyor telefonla bilgisayarla ilgileniyom ışıklır kapalı olsada kapının önünde bişey beni bizliyo yanıma gelecekken kayboluyo aynadan rahat gözüküyor en kötüsüde 2 3 sene önce cay kaşıgının arkasına baktığımda gözlerim simsiyah agzım acık agzım simsiyah gözüküyodu gecen 2 3 boyunca uyku felci gecirdim 2 ay önce bişey agzımı sımsıkı sarmış ama hala nefes alıyodum kolum koltugunun kenarına sıkışmış bastırıyor heryerim uyusmus sekilde kalktım uyuyamadım Bi hocaya gitmek istemiyorum icimdekini cıkarmak icin nedeni cıkarma işlemlerinde vücuda herşeyi yapıyorlar kuduran cin musallat olduguna zarar veriyor benim aklımdaki cok yakın zamanda hadim davetini yapıcam yapmadan önce bana Musallat olanla iletişim kurmak istiyorum belki hadim benle anlaşma yaptıktan sonra yakar cini dua et hadim vb boş iş yazmayın edebilsem zaten edicem bismillahirrahmanırahim demekten başka bişey yapamıyorum tamamen etkisiz hale getirmişler vücudumu başım durduk yere agrıyor ne zaman rukye acsam dinlesem 1 2dk icin kalbim ve sol tarafım tamamen uyusuyor sonra sinirlenip kapatıyorum bu cinle konusmak icin neler yapmalıyım allah rızası icin bi davet vb önerin amacımı söyledim zaten bunla konustuktan sonra hadim daveti yapıp hadime öldürtücem cini

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
El Yiğit 04:31 14.08.19
Öncelikle, cinin cinle öldürülmesi dinen caiz değildir. Besmeleyi dahi zor çektiğini bizzati sen idda ettin. Ve besmele i şerifi daha zor çekerken, hadim zuhur ettiğin de besmele ile mi yollayacağını sanıyorsun.?

İstediğin daveti yap, evinde veya vücudun da musallat olan şerli cinler varsa ilk onlar koşar davetine. Sende dilin tutulup, ayılıp ayılıp bayılırsın Allah muhafaza.

Hadimler öyle herkesin davetine icabet etseydi riyazat veya ilime lüzum olmazdı.

Bizzati, yanlış anlaşılmaya, cinnileri senden iyi tanır ve diyoloğum da fazladır. Bedende ki varlığın, seninle konuşup anlaşma veya sağlıklı, dürüst bir iletişim haline geçeceğini düşünüyor isen yanılıyorsun.

Cinler ve iblisler Allahın yarattığı, en yalancı, sahtekar varlıklardır.

Ayrıca hadim cini yakar demişsin. Velev ki yaktı. Artık kurtulacağını felan düşünüyor isen yanılıyorsun, yerine başka bir cinni gelir. Vefk olmadan, burdan bile kesseler veyahutta yaksalar bir işe yaramaz.

Öncelikle, cinin neden seni rahatsız ettiğini forumda bakım yapan kişilerden öğren. Sonra ne yaparsan yaparsın.

Ama hadim çağırcam, hüddam getiricem olayları seni aşar emin ol.

Hadim öyle önüne geleni takıpta 2 dakika da gelecek olan varlık değildir. Gelse bile gönderemeyeceğin için, 3 gün için de sana musallat olup öyle gitmek zorunda kalır.

Tercih senin, Allaha emanet ol vesselam.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
spitol 17:09 17.08.19
El Yiğit Nickli Üyeden Alıntı:
Öncelikle, cinin cinle öldürülmesi dinen caiz değildir. Besmeleyi dahi zor çektiğini bizzati sen idda ettin. Ve besmele i şerifi daha zor çekerken, hadim zuhur ettiğin de besmele ile mi yollayacağını sanıyorsun.?

İstediğin daveti yap, evinde veya vücudun da musallat olan şerli cinler varsa ilk onlar koşar davetine. Sende dilin tutulup, ayılıp ayılıp bayılırsın Allah muhafaza.

Hadimler öyle herkesin davetine icabet etseydi riyazat veya ilime lüzum olmazdı.

Bizzati, yanlış anlaşılmaya, cinnileri senden iyi tanır ve diyoloğum da fazladır. Bedende ki varlığın, seninle konuşup anlaşma veya sağlıklı, dürüst bir iletişim haline geçeceğini düşünüyor isen yanılıyorsun.

Cinler ve iblisler Allahın yarattığı, en yalancı, sahtekar varlıklardır.

Ayrıca hadim cini yakar demişsin. Velev ki yaktı. Artık kurtulacağını felan düşünüyor isen yanılıyorsun, yerine başka bir cinni gelir. Vefk olmadan, burdan bile kesseler veyahutta yaksalar bir işe yaramaz.

Öncelikle, cinin neden seni rahatsız ettiğini forumda bakım yapan kişilerden öğren. Sonra ne yaparsan yaparsın.

Ama hadim çağırcam, hüddam getiricem olayları seni aşar emin ol.

Hadim öyle önüne geleni takıpta 2 dakika da gelecek olan varlık değildir. Gelse bile gönderemeyeceğin için, 3 gün için de sana musallat olup öyle gitmek zorunda kalır.

Tercih senin, Allaha emanet ol vesselam.
Hilafi huzur vardi bakim yapti dedi senin durumun cok karisik chatte gel anlaticam dedi 3 ay once halada 100 mesaj yapamadim ozelden anlatmadi

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
BLueSea 17:17 17.08.19
spitol Nickli Üyeden Alıntı:
Hilafi huzur vardi bakim yapti dedi senin durumun cok karisik chatte gel anlaticam dedi 3 ay once halada 100 mesaj yapamadim ozelden anlatmadi
Hilafi ayrıldı sıteden malesef

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Simla 00:43 22.08.19
Allah şifa versin kardeşim.cok üzüldüm. Lütfen birileri yardım etsin bu kardeşe.ilmim olsaydi bu konuda keşke. Ben caresizliginizi hissediyorum. Size çok dua edicem .....

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Aeastroom 14:24 23.08.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] in dediği gibi hadim işi seniaşar çözüm ararken belayı arttırırsın ilmi sağlam hocaya git sana hem bakım yapsın hemde tedavi etsin
Allah yardımcın olsun dostum

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi