Cin & Şeytan & Melek & Ruh

Tecrübe edilmiş Cin Yakma İşlemi - Sayfa 3 - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3
Cin & Şeytan & Melek & Ruh>Tecrübe edilmiş Cin Yakma İşlemi
izmitli 22:36 30.08.19
nasil yani hapis orada yakma deniyor

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
El Kindi 22:40 30.08.19
izmitli Nickli Üyeden Alıntı:
nasil yani hapis orada yakma deniyor
Deniliyorda yakamazsın,izinsiz mahkemesiz olmaz bu işler.Terkip zaten saçma Allahın ayetleri yazılıp yakılmaz.Sen bunu denediysen zaten daha büyük günaha girersin.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Enes56 12:12 31.08.19
Elif35 14:47 31.08.19
Su cin yakma islemi,cidden yaniyor mu yoksa oldurmek manasinda mi yakilmak deniyor

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Sihirzede 02:08 07.03.20
El Yiğit Nickli Üyeden Alıntı:
Allah seni güldürsün emi. Aşiretler sanki, kan davasımı bu mübarek
Sen bu durumu hiç yaşamamışsın kardeş. Söylenenler doğru. İnşallah da hiç böyle bir şey yaşamazsın. Ben farkında olmadan ve istemeden musallatlardan birkaç tanesini yaktım. (Aslında uzun hikaye) Diğer cinler, kardeşlerimizin öcünü alacağız, biz de senin evini yakacağız diyorlar. (Bunu sonradan öğrendim) Giderlerken de, i...neliğine, sapasağlam vantilatörü bozup da gittiler. Aylar sonra da az kalsın ev yanıyordu. Aynı insan gibi zaman kolluyorlar, ya da kendileri fırsatı ayarlıyor.
O gün gündüzden, sokakta su boruları çalışması vardı. Akşamına işçiler işi bitirmişler ve bütün binalara yeniden suyu vermişler. Sadece bizim binanın suyu bir şekilde açılmamış, unutulmuş(!) Bizim kiracı ertesi gün müracat etti de, sadece bizim binada suyun kesik olduğunu öğrendik. Hatta memur şaşırmış, "Sizin binaya nasıl su gelmez" demiş. Neyse... O akşam benim evin bir odasında yangın çıktı. Çıldırdım. Sinir krizine girdim. Söndüreceğim ama su yok. Musluktan damla su gelmiyor. Çay için aldığım pet şişedeki su ve sözde hocaların, aslında şarlatanların verdiği okunmuş (!) [Evet iyi paralara okutuyorlar. Gerçekten okunmuş ... ] sularla söndürmeye çalıştım. İçerken hiç bir naneye yaramıyorlardı. Ama söndürürken biraz olsun işe yaradılar. Battaniyeleri, şunları bunları vs... koridora attım ve üstlerine basıp, ters çevirip falan zar zor söndürdüm. Pencereleri açtım, 1 saat dumanlar çıktı hep. Yani denilenler doğru. O zamanlar, cinlerden 5'ini yakmışız. Kaldı geriye 495
Şahin Irmak'ın dediği gibi "Bİ BİTMEDİNİZ A.. "

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
nayde 11:43 12.03.20
Hocam ben bu uygulamayı yaptım ama benim cin yanmadi nasıl kurtulucam bilmiyorum hocam bana da yardım edin lutfen

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ebu gureba 16:46 26.03.20
Hocam mavi bezin pamuk yada naylon olmasi farkedermi.ayrica zağferan ilemi yazmamiz lazim.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3