Esmalar

Ya kahhar esmasını okudum cinler devamlı geceleri korkutuyor. - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3 4 
Esmalar>Ya kahhar esmasını okudum cinler devamlı geceleri korkutuyor.
glsh34 18:11 15.10.21
Ben ya kahhar esmasını okudum haklı oldugum bir konuda karşı taraf için. 1 hafta boyunca rüyama geldiler annemin kılığına girip bana diyorlar ki bu kadar yetmez cinlerle ilgili kitaplardan almamı cin sureleri okumamı cin kabilesine gelmemi söylüyorlar daha sonra ki gün ise beni mezarın içine koymuşlardı yardım edin diye bağırıyordum rüyamda sonra besmele okumaya başladım rüya bitti ancak yatakta yatarken yere fırlattılar beni o şekilde yerde uyandım. Sadece bu esmayı 1 kere okumama rağmen hala daha rüyamda gözüküyorlar dün gece küçük bir kız çocugunun içine girmişti cin sürekli anneni öldürücez diyor. Nasıl kurtulucam ben bunlardan yardım edin Bi hocaya felan mı danışmam gerek acaba ?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi ▪︎
glsh34 18:17 15.10.21
Ayrıca rüyamda sürekli küçük siyah kediler görüyorum hepside siyah




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
beyazalim 01:15 16.10.21
Okuma tertibin nasıldı nasıl ve kaç kere yaptın ?
Yatmadan 8 Ayetel Kürsi ile kendini korumaya al birşey yapamazlar Allah (c.c.) 'ın izniyle.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Carter Slade 10:24 16.10.21
glsh34 12:58 16.10.21
beyazalim Nickli Üyeden Alıntı:
Okuma tertibin nasıldı nasıl ve kaç kere yaptın ?
Yatmadan 8 Ayetel Kürsi ile kendini korumaya al birşey yapamazlar Allah (c.c.) 'ın izniyle.
306 kez okudum sadece 1 kere zaten hemen akşamına rüyama girip korkutmaya başladılar bende devam etmedim yalnız okumadan önce herhangi bir korunma duası felan okumadım. Bunu okuduktan sonra 1 hafta boyunca hergün rahatsız ettiler şimdide halen devam ediyorlar ama haftada bi kere 10 günde bir gibi mesela ara ara geliyorlar. Genç bir erkek görüyorum 25 yaşlarında bazen hep aynı erkek içinde cin var bana bakıyor. Bu esmayı okumadan önce hiç böyle şeyler olmazdı.Sürekli anneni öldürücez diyorlar rüyama girdiklerinde. Açıkçası korkuyorum.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Faris4735 15:28 16.10.21
glsh34 Nickli Üyeden Alıntı:
306 kez okudum sadece 1 kere zaten hemen akşamına rüyama girip korkutmaya başladılar bende devam etmedim yalnız okumadan önce herhangi bir korunma duası felan okumadım. Bunu okuduktan sonra 1 hafta boyunca hergün rahatsız ettiler şimdide halen devam ediyorlar ama haftada bi kere 10 günde bir gibi mesela ara ara geliyorlar. Genç bir erkek görüyorum 25 yaşlarında bazen hep aynı erkek içinde cin var bana bakıyor. Bu esmayı okumadan önce hiç böyle şeyler olmazdı.Sürekli anneni öldürücez diyorlar rüyama girdiklerinde. Açıkçası korkuyorum.
306 defa kahhar okurken niyet ettinmi




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
colkurduu 17:31 16.10.21
glsh34 Nickli Üyeden Alıntı:
306 kez okudum sadece 1 kere zaten hemen akşamına rüyama girip korkutmaya başladılar bende devam etmedim yalnız okumadan önce herhangi bir korunma duası felan okumadım. Bunu okuduktan sonra 1 hafta boyunca hergün rahatsız ettiler şimdide halen devam ediyorlar ama haftada bi kere 10 günde bir gibi mesela ara ara geliyorlar. Genç bir erkek görüyorum 25 yaşlarında bazen hep aynı erkek içinde cin var bana bakıyor. Bu esmayı okumadan önce hiç böyle şeyler olmazdı.Sürekli anneni öldürücez diyorlar rüyama girdiklerinde. Açıkçası korkuyorum.
Kardes anneni felan olduremezler bosuna korkma dingonun ahiri degil bu dunya kendine evham yapma yatarken ayetl kursi amerresulu oku namazlari kilmiosan kilmaya basla senin yaptigin okumadan rahatsiz olmuslar hatta biraz zarar gormusler bu yuzden senin korkmani saglayip akillari sira intikam almaya calisiolar sen 306 kere okumusun kahhar esmasini ne tanidim insalar var gunde 50 binden fazla esma ceker yani senin cektin esma oyle abartilcak bi sayi degil namaz kilamam nefsim agir diosan sadece 4 rekat tovbe namazi kil yok onuda yapamam diosan gariban birine sadaka ver yok onuda yapamam diosan cenabet gezinme her ise baslarken besmele ile basla selametle kal...




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
glsh34 18:59 16.10.21
Faris4735 Nickli Üyeden Alıntı:
306 defa kahhar okurken niyet ettinmi
Evet ettim




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Rad 22:54 16.10.21
Kahhar esmasının görevlileri çok şediddir. Ayrıca cinler üzerinde çok tesirlidir tecrübe üzerine sabit. Sen Kahhar esmasını okuyarak uyuyan devi uyandırdın gibi bir şey oldu muhtemelen. Sana gelenler esmadan değil esmadan önce geldiler fakat rahatsız oldukları için rahatsız ediyorlar.

---------- Post added 16.10.21 at 22:55 ----------

Ayrıca Kahhar esması nefse ağır gelir. Bu esma seyr sülük'ün son mertebelerinde çekiliyor.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
glsh34 15:58 17.10.21
Rad Nickli Üyeden Alıntı:
Kahhar esmasının görevlileri çok şediddir. Ayrıca cinler üzerinde çok tesirlidir tecrübe üzerine sabit. Sen Kahhar esmasını okuyarak uyuyan devi uyandırdın gibi bir şey oldu muhtemelen. Sana gelenler esmadan değil esmadan önce geldiler fakat rahatsız oldukları için rahatsız ediyorlar.

---------- Post added 16.10.21 at 22:55 ----------

Ayrıca Kahhar esması nefse ağır gelir. Bu esma seyr sülük'ün son mertebelerinde çekiliyor.
Ya iyide benim anlamadıgım şey var ben cinlere zarar verecek bir esma okumadım ki yani demek istedigim onlara zarar verme niyetiyle okumadım sadece çok canım yandı hakkım yendigi icin karşı tarafa haklı olarak okudum. Nasıl yani esmadan önce geldiler derken daha öncede mi varlardı cinler




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4