Galibiyet ve Başarı Uygulamaları

IQ Ölçme - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Galibiyet ve Başarı Uygulamaları>IQ Ölçme
talhahavas68 22:41 16.09.21
Bir kimsenin Aklını ve fikrini ölçmek istersen (IQ) dedikleri şey
oluyor.Ama bu 100 de 100 dür. Öyle soru larla falan değil. İşlem
şöyle yapılır.
Aklını ölçmek için= Kendi ismini ve Anne nin ismini Ebced Hesabı
ile hesapla Cıkan sayıdan 9 ar 9 ar Çıkar Geriye kalan sayı senin
Aklındır.
Fikrini Ölçmek için= Kendi İsmini ve babanın ismini Topla
(ebcedle) cıkan sayıdan 9 ar 9 ar Eksilt geriye kalan senin
fikrindir.
Yani Anne tarafından akıl Baba tarafından Çocuğa Fikir intikal
eder.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi ▪︎
Gardenya69 10:03 08.11.21
Talha kardeşim Pekala isim ve çocuğumuzun ismini nasıl hesaplayacağız ebced değeri nasıl hesaplanır bunların bilgisini de yazarsan ve konuyu açarsan çok sevinirim Teşekkür ederim şimdiden




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
talhahavas68 23:03 13.11.21
Gardenya69 Nickli Üyeden Alıntı:
Talha kardeşim Pekala isim ve çocuğumuzun ismini nasıl hesaplayacağız ebced değeri nasıl hesaplanır bunların bilgisini de yazarsan ve konuyu açarsan çok sevinirim Teşekkür ederim şimdiden
Abim Kendi İsmini İnternete Yaz Ondan Sonra Ebced Değeri Yaz Çıkar




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla Up