Huddam ilmi

İblis cagirma - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 
Huddam ilmi>İblis cagirma
spitol 19:29 01.09.19
Uzun zamandir gerek deep webte gerek hristiyan yahudi forumlarinda arastirdigim cevirerek sonuclarini buldugum konu ilk once pentegram cizilir siyah horozun kaniyla cin tirnagi beyaz buyuk mum alinir mum yakilir kanli dairenin tamamina damlatilir tasmayacak sekilde dairenin icinde bağdaş kurularak bagdasta bacaklarinizin ortasina tam ortasina beyaz mum dikilip tekrar yakilir tanri iblise itaat ediyorum benim cagrima kulak verip benimle yanan mumun golgesinde bulusmasini istiyorum (yukseksesle)

Bunun icin gunlerce oruc tutup riyazat yapmaniza gerek yok zaten ayni degistirilerek legemation goetia kitabindada bahsedilmis onemli olan oruc riyazat degil korku icinzden korkuyu atarsaniz her varlikla bulusabilirsiniz ama hicbiride bi ise yaramiyor hicbirisde gelmiyor buda aslinda havas diye bi ilmin olmadigini bu ilim ufurukculer tarafindan yazildigini gozumuze gozumuze sokuyor

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Nani 19:41 01.09.19
Gözüne tam sokulmamış bence.
Çünkü insan bilmediğinin cahilidir malesef sizde öylesiniz.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
spitol 19:46 01.09.19
Sunuda unutmayin allah sadece onu huzurundan kovdu elindeki gucu şani almadi hadimler bile iblisin karsisinda sessiz kalir gunah diyenler bos bos gelip burda konusmasin yazmasin havas ilminde ne kadar pislik oldugunu biliyoruz helalciler siz gidin haram deyil haram deyil diye gecistirip celb muhabbet muska falan yapin bunlarin gunahinin bedelini herkez odeyecek ya yanarak yada parcalanarak sadece hakka siginin ilimlere degil hicbiriniz hz suleyman gibi olamicaksaniz guc onun yuzugunde degil yaratilisindaydi o bildiklerini kimseye dagitmadi 2 3 davet yapip ilim sahibi olup hz suluyman kesilmeniz mantiksiz


@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Sen hayatinda kac davet yaptin yada ne biliyosunuz 30 gun oruc tutup kendine iskence cektiriyorsun sonra hadim gelcek diye bekliyorsun ayrildigin kiza celb yaptiriyorsun celb etkisinde senle birlikte oldu diye seviniyorsun of of seninle senin gibilerle ayni cehennemde yanmak ne kadar kotu

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Liva-ül Hamd 19:57 01.09.19
spitol Nickli Üyeden Alıntı:
Sunuda unutmayin allah sadece onu huzurundan kovdu elindeki gucu şani almadi hadimler bile iblisin karsisinda sessiz kalir gunah diyenler bos bos gelip burda konusmasin yazmasin havas ilminde ne kadar pislik oldugunu biliyoruz helalciler siz gidin haram deyil haram deyil diye gecistirip celb muhabbet muska falan yapin bunlarin gunahinin bedelini herkez odeyecek ya yanarak yada parcalanarak sadece hakka siginin ilimlere degil hicbiriniz hz suleyman gibi olamicaksaniz guc onun yuzugunde degil yaratilisindaydi o bildiklerini kimseye dagitmadi 2 3 davet yapip ilim sahibi olup hz suluyman kesilmeniz mantiksiz


@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Sen hayatinda kac davet yaptin yada ne biliyosunuz 30 gun oruc tutup kendine iskence cektiriyorsun sonra hadim gelcek diye bekliyorsun ayrildigin kiza celb yaptiriyorsun celb etkisinde senle birlikte oldu diye seviniyorsun of of seninle senin gibilerle ayni cehennemde yanmak ne kadar kotu

Kardeşim helalciler diye herkesi yaftalaman hakka girmektir, ayrıca helal dairesi bellidir ya içindesindir ya da dışında. Cümlelerini kurarken hakkı batıldan ayırıp tenzih et ki hak yemeyesin. Her kul kendi ameli ile hesap verecek nasıl olsa.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
spitol 20:00 01.09.19
Liva-ül Hamd Nickli Üyeden Alıntı:
Kardeşim helalciler diye herkesi yaftalaman hakka girmektir, ayrıca helal dairesi bellidir ya içindesindir ya da dışında. Cümlelerini kurarken hakkı batıldan ayırıp tenzih et ki hak yemeyesin. Her kul kendi ameli ile hesap verecek nasıl olsa.
Orasi yanlis anlasilmasin hani helalciler derken bende allah yolundayim benimde gunahim var hatalarim var helalciler derken hani evli kadina falan celb yapanlar varya nasil olsa celb muska haram degil diye duyup helal sananlar varya onlara diyorum

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
El Yiğit 03:29 04.09.19
Bu uygulamayı iblisin takıp geleceğini sanıyorsan sana sadece iyi akşamlar diliyorum..

Gelse gelse en fazla bir ifrit veya basit bir cin gelir.

Paylaşılan bu konunun, islami havasla da bir alakası yok. Yerinde olsam, kabala sitelerin de takılırdım. Çünki, İslam ile bir alakası yok..

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
SDFwer 13:26 04.09.19
Çok Sert İddealar da bulunmuşsun

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
spitol 20:51 07.09.19
SDFwer Nickli Üyeden Alıntı:
Çok Sert İddealar da bulunmuşsun
Denenmedi tecrube edilmedi ama sonucta kesin olarak bi varlik gelecek

---------- Post added 07.09.19 at 20:52 ----------

spitol Nickli Üyeden Alıntı:
Denenmedi tecrube edilmedi ama sonucta kesin olarak bi varlik gelecek
Elinde kabala siteleri forum vb varda ozelden ataramisin

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
SDFwer 12:00 08.09.19
spitol Nickli Üyeden Alıntı:
Denenmedi tecrube edilmedi ama sonucta kesin olarak bi varlik gelecek

---------- Post added 07.09.19 at 20:52 ----------



Elinde kabala siteleri forum vb varda ozelden ataramisin
Aynen Sonuçta Bir Varlık Gelecek illa

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Kırklar 12:59 08.09.19
1)Havas ilmi gerçektir ve pislik değildir. Kitaplara bakarak bu sonuca vardıysanız normaldir çünkü o kitaplarda hak ve batıl karışmıştır. Büyü ile havası iyi ayırt etmelisiniz. İslama uygun değilse o havas değildir.

2)Şeytan geldiğinde size karşılıksız yardım edeceğini mi sanıyorsunuz? İslama ters düşen işler yapmanızı isteyecektir.

3)Zaten kimsenin Hz. Süleyman (as) gibi olma niyeti yok. Olamazlar da.

4)Evli olmayana zaten celp yapılmaz bu da havas kitaplarındaki karışan bilgilerdendir.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2