Kadim Bilgelik

Rah sağlığı için Fıtratları korumak gerekir - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 
Kadim Bilgelik>Rah sağlığı için Fıtratları korumak gerekir
HavasHoca 01:31 21.02.17
Kadınların etek giymesi, saçlarını uzatması Dişilik enerjilerini artırarak Rahim esmasını besler. ( kadında kısa saç duygu ve düşünce noksanlığına vesile olabilir )

Erkeksi tavır ve giyim şekilleri kadınlarda hormonları bozup, dişil enerjilerini karıştırabilir.

Bir babanın '...kızım erkek gibi ben ona güveniyorum...' şeklinde bir yaklaşıma girmesi kızının ruh ve beden sağlığı açısından risk içerir.

Bir erkeğin evde eşinden fazla temizlik işlerine girmesi, ev içinde eril ve dişil enerjiyi bozabilir her şey kararında güzeldir.

Anne karnındaki bir bebek için erkek çocuk bekliyorum şeklinde bir niyet bedende testesteron salgılatarak doğacak kız çoçuğunun ruh ve beden sağlığı açısından bilinçaltında kısa devre oluşturabilir, doğacak olan çocuk erkek ise niyet kız çocuğu bekliyorum olursa bu sefer ostrejen salgılatan anne bedeni erkek çoçuğunun bilinç altına sorun yaşatabilir.

Kadın kadın gibi, erkek erkek gibi olmalıdır.

Rahman eril unsurları - Rahim dişil unsurları sembolize eder- Rahman ve Rahim buluştuğunda Allah'a yol olur.

Rah sağlığı için Fıtratları korumak gerekir.

Allah Rahman ve Rahimdir .




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
sevnur 01:34 21.02.17
yine tam isabet tespitler👏👏




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
mazruth 01:34 21.02.17
Allahü teâlâ razı olsun cook güzel bir bilgi. .ne hatalar yapiyoruz toplum olarak. .şimdi etrafima bakıyorum anlıyorum neler olduğunu




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Garip 02:38 21.02.17
Tam isabet takva ehli pantolon giymeyi yasaklıyor




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
SiLence 08:44 21.02.17
Kızılderililer de aynı şeyi düşünüyormuş okumuştum saçlar bir nevi alıcı his yoğunluğu olarak gorunurmus

Yani sadece kadın değil aslında dişil ve eril enerji yönünden




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
asabiyet 23:37 22.02.17
Haklısınız yaşam şartları toplum kuralları bazı durumlarda bizi zorluyor

Çok doğru tespitler




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
pitipiti 17:55 29.05.17
Burada cinsiyet ayrimciligi yapmissiniz neden temizlik kadina atfedilen bi ozellik Ne zamandan beri bu böyletemizlik yapan erkek olmaz mi




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
sydney 05:03 03.06.17
Olursa erkek düşük enerji sahibi olur diyo sizin için sorun yoksa siz bütün işleri yaptırın. Bi tanıdığım evlendi evlenecek kocası olmadan temizlik yapmadı şimdi çocuğu oldu bahanesiyle hiç temizlik yapmiyo adam hafta içi ise gidip hafta sonu evde tüm temizliği yapıyo sonra kadın gelmiş çocuk oldu olalı kocam cinsel ihtiyaç duyuyor ben istediğim halde reddediyor bana sen uyu dinlenir bebeğin var senin diyor hiç yanasmiyor dedi. Ben e ona konu bebek falan değil sen adama fazla kadın işi vererek kadına cevirmissin erkeklik hisleri kaybolmuş Türk Erkeği dediği 40 inı çıkarmasını zor beklerken seninki yaşına gelecek hala böyle yapiyosa kesinlikle konu bebek değil dedim yalan miyim? Biraz acik oldu ama böyle postaların altına feministlerin yaptı aşırı tepkiye belki bu daha anlaşılır bi örnek olur. HavasHoca veya diğer hocalar erkek is yapmasın asla demez diyemez sunnette var olan şeyi insanlara haram kilamaz bunu anlayın artık




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
CoMoDo 08:21 07.06.17
Zannedersem ev işi yapmaktan zevk alan abartan beyler var heralde onu kastederek söylenmiş olmalı aksi halde zaten Efendimiz alehisselatu vesselam ev işlerinde hanımlarına yardım edermiş ve buda sünnettir işittiğim okuduğum kadarıyla




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Chefmum 20:53 09.06.17
Aynen var şahidim ve sonuçları çok kötü adam erkekkikten istifa etmiş kadın kendi rahatı için ev işine el surmeyince şimdi sikayetci




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2