Keşif ve istihare Uygulamaları

Uyanık şekilde istihare - Sayfa 3 - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3 4 5 6 7 13  ... Sonuncu
Keşif ve istihare Uygulamaları>Uyanık şekilde istihare
hazarbey 23:58 23.04.17
allah razi olsun insaallah bu uygulamayi tecrube etme zorunlulugu duydum kendimde bi meselem icin lakin tam dondurulmeyi bekleyemedim acikcasi macam yemedi bu aralar her seyden urperir oldum zaten ama sag bacagim beni saga dogru cekmeye baslayinca anladim yada hissettim diyelim hayirli sonucu beklicez insallah




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
suat 01:17 28.04.17
ben denedim hafif dönüyorsun.
Saolasin




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Papua 09:25 12.06.17
Arkadaşlar ben bunu uygulamadım fakat olumluysa sağa
olumsuzsa sola döndürüleyim kısmını okudum ve dün gece boyunca 2 aylık bebeğim sağa dönmüş vaziyette dönmesi imkansız bir vaziyette sağa dönmüş daha doğrusu döndürülmüş olarak buldum 3 kere bu oldu farkında olmadan birşeymi yaptım ben ?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
akgul 01:53 24.06.17
Birkaç gündür yapıyorum bu istihareyi, korkudan titresemde dönmeye dönüyorum da sanki icimden ne geçiyorsa o yöne dönüyorum anlamadım




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
serkan2553 18:45 07.07.17
sonuc mükemmel tamamen şok edici




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
kerimdj 00:02 08.07.17
Allah razı olsun, tabiki istihareyi sabitlemek adına birkaç kez tecrübe daha edilmeli




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
ssenol 00:51 16.07.17
bunu yaptım ve sağa döndürüıdüm ve bu benim ilk deneyimimdi




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Lady 18:38 12.08.17
Daha sonrasında bi şey oluyo mu korku tuhaf bi his gibi şeyler yani bi bedeli var mı bu işin malum havas ilmi çok değişik ilginç tehlike getirebilen uygulamalar içerir @çınar sonra bi de korkutulma gibi garip şeylerle uğraşmayalım ..bu gibi durumlar oldu mu siZde...

---------- Post added 12.08.17 at 18:41 ----------

Güzel faydalı ve sırlı bi paylaşım olmuş @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşim teşekkürler ..




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
noname 23:46 13.08.17
Devrimci Nickli Üyeden Alıntı:
Mücerrebtir.Korkulacak bir şey yok. Sitede de konusu vardı bir çok uygulayan başarılı olmuş.
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam, ben bunu yapıyorum ama yanlış yapmış olmaktan korkuyorum, 2 rekattan sonra normal namaz gibi tesbih çekmemiz gerekir mi, yoksa selam verip hemen ayağa kalkıp eller birleştirilir mi?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Çınar 01:43 17.08.17
Lady Nickli Üyeden Alıntı:
Daha sonrasında korku ürkütme gibi şeyler oluyo mu sonra bi de onlarla uğraşmayalım @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Allahın izniyle olmuyor için rahat olsun @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4 5 6 7 13  ... Sonuncu