Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Ehli Riyazet - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 
Sorularınız>Ehli Riyazet
Semiramist 12:55 31.05.18
Ehli Riyazet olabilmek için ne yapılmalı nasıl davranılıp nasıl hareket edilmelidir?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
İpek 13:50 31.05.18
Semiramist Nickli Üyeden Alıntı:
Ehli Riyazet olabilmek için ne yapılmalı nasıl davranılıp nasıl hareket edilmelidir?
Riyazet ehlimi demek istiyorsun mübarek ?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Semiramist 14:08 31.05.18
Evet biraz araştırdım ama doyurucu bi bilgi yoktu o yüzden buraya başvurdum

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
İpek 14:13 31.05.18
Semiramist Nickli Üyeden Alıntı:
Evet biraz araştırdım ama doyurucu bi bilgi yoktu o yüzden buraya başvurdum
Burada birkaç konu okumuştum. Sitedeki konulara hiç göz attınmı?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Semiramist 15:45 31.05.18
Bi durumu yapmak için gerekli ve anlamadığımdan da konular pek aydınlatıcı olmadı bu tertibi yapmak için ehli riyazet olunması gerekmektedir diyo o yüzden anlamadım

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 16:46 31.05.18
Hayvandan çıkan hayvansal ve pis koku veren soğan sarımsak gibi gıdalar yemiceksin..

Zeytin,zeytin ezmesi,ekmek,hurma,su,çay,aslında zeytin yağıyla yapılan pilavda yenilebilir ama genelde zeytinyağı dışında herşey koyulduğu için ülkemizde pilav serbest demek yanlış olur.

Riyazet diyince aç kalıcam diye algılama ruhumu hafifleticem,nefsimi terbiye edicem diye düşün ruhanilerle irtibat ve görmek için riyazat yapılır.Geçen sene önüme yemek koyup izlerdim canım 2 kaşıkta bitirmek istesede sen bunu hak etmedin bu gün derdim

Yasaklı ve serbest olan bir liste elinde diye istediğin kadar yemiceksin..Karnını doyurana kadar yiceksin 3-5 kaşık yiyip bırakıcaksın.Suyuda az içiceksin riyazette veya halvetteyken serbest diye bol bol su içilmez.Minimum düzeyde ağız ıslatılacak kadar su içilir.Her daim abdestli olmalı ve yaptığın davetin bereketli olması için 2 rekat tövbe , şükür , hacet namazı kılıp Allah'tan bu konuda seni muvaffak etmesini istemelisin..

Riyazette gün çok önemli 40 gün ve üzeri bütün cinleri ayenen hiçbir okuma yapmadan görürsün perde kendiliğinden açılır.Eğer bir ruhaniyle görüşeceksen davet yapıcaksan riyazetten önce koruma işine önem vermelisin daha önemlidir.

Eğer davetten sonra ruhani ile anlaşma yapılır bu kısma dikkat et.Hadimim Hüddamım olucak diyip ne isterlerse düşünmeden kabul etme..İyice düşün bütün hayatın boyunca bunu yapabilirmisin uygulayabilirmisin ? Benim şu işimi halledin deme Allah rızası için sizinle dost olmak istiyorum diye başla ve gereksiz cümleler kurma kısa öz yeterli açık beyanlarda bulun.Geldiklerini görürsen kalk muhakkak selam ver.

Riyazet değince aklıma direk davet geliyor benim küçük bir kaç hatırlama yaptım.Saygılarımla

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aseyhmus 18:09 31.05.18
Kardeşim çok güzel açıklamışsın Allah razı olsun

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
wasp 18:11 31.05.18
müsadenizle bir kaç eklemede ben yapım

riyazet aynı zamanda nefsin arzularından sıyrılma çabasıdır. az yemek değil sadece az uyku, az konuşmak zamanının çoğunu tefekkürle taatle geçirmektir.

Perde konusunda kişiden kişiye değişebilir. (bu kendi tecrübeme dayalı bir bilgi)

Nefsin arzularını minimuma indirmek ona muhalif olmaktır gibide açıklanabilir.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Semiramist 20:00 31.05.18
amacım davet değil nefsimi terbiye edip İmanımı güçlendirmek cinleri görmek veya hüddamlardan yardım almak içinde değil nefsimi durdurmak İmanımı kemikleştirmek istiyorum bu işlemler bunlarda yardımcı olurmu ?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 21:00 31.05.18
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Nefsi terbiye için oruç tut ramazandan sonrada pazartesi persembe oruç tut,Niyet ettim kahhar esmasi ile nefsimi terbiye etmeye Allah rizasi icin zikretmeye diye bi niyet et kahhar esmasini ebced değeri kadar zikret hergün

[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Bu konuyu iyice oku wordde düzenle yazıcıdan çıktı al kendine bu konudan virdler edin bu latifeleri zikretmeden öncede kahhar esmasi gibi niyette bulun

Tarikat ehli isen zaten 7 esma veya 15 esma nefis dersleri var onları bitir

Nefsi öldürmeye çalışma nefsini hizmete kanalize et..Insanlarin hayrına iyi işlere çalış.Git camiyi süpür bi gün kuddûs esmasini sayısız zikrederek , yanmayan ampul ,çalışmayan musluk varsa tamir et veya ettir

Iftar çadırını kurulmasında yardımcı ol

Dualarına Allahim senin razi olacagin bilinc ve suur uzerine yasamayi nasip et, nefsimi ıslah eyle Allahim iyiliği emretsin bana nefsim senin elinde bunu biliyorum senden senden istiyorum sana sığınıyorum beni bir an olsun bile nefsimle baş başa bırakma Ya Rabbi diye dualarına kat..

Riyazet değil de halvet ilerleyen zamanlarda yaparsın.

Her halükarda zikirle meşgul ol yatarken bile Allahi zikret

72 bin Kelimei tevhid ile başla,gün içinde abdestli kuranı kerimin türkçesini oku gazete gibi değil kendine dersler çıkartıp manaları iyice kavrayıp oku

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3