Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Karga - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

Sorularınız>Karga
WinterBird 13:57 08.10.18
Selamın aleyküm arkadaşlar. Bu ilk konu açışım inşallah tecrübe ettiklerim olursa oraya da yazarım. Neyse benim buradaki arkadaşlarımıza ve hocalarıma sormak istediğim bir şey var. Az önce başıma geldiği için hemen yazayım dedim uzattım kusura bakmayın. Gelelim konumuza:

Ben liseye geçiş sınavına girmiştim yıllar evvel ve çok iyi geçmemişti eve dönerken annem alaca karga ötüyor emin ol sonuç iyi olacak dedi ve dediği gibi istediğim yeri kazandım ama ihtimal dahi vermiyordum 3 mat yapmıştım siz düşünün. Daha sonraları ben tabi bunu bi mesaj olarak algıladım ama unuttum gitti. O okulu şehir dışında kazanmıştım ve geri dönmek istiyordum. Bir gün mutfakta hem iş yapıp hem Allaha dua ederken siyah bi karga geldi ve doğalgaz borusu var balkonda onun üstüne kondu ve ötmeye başladı siyah bir kargaydı dolayısıyla ben yine de iyiye yorumlamak istedim ama o yaz ben geri dönemedim 1 yıl sonra geri döndüm. Yine de müjdelemişti ama 1 yıl sonrası için.

Şimdi de özel hayatım da yine bir takım sorunlar var ve burdan istifade ettiğim suya atılacak dualar falan bunları her yapışım da suya atıp geri döndüğümde mutlaka bir alaca kargayı gözümle görüp sesini alenen işittim ama bu aylardır böyle bi mucize bekliyorum 2 isteğim var. Şimdi de 1000 tane ihlas okuyup aynı zaman da ders çalışırken bi karga geldi yine borunun üstüne kondu ve öttü dönüp bakınca perdenin arkasından gitti sonra tekrar geldi yine öttü perdeyi açınca da gitti.

Şimdi diyeceksiniz ki eee sorun nedir? Sorum şu gerçekten ilahi bir mesaj olarak algılayabilir miyim? Ne düşünüyorsunuz. Buradaki her kardeşimin ve hocamın görüşü benim için çok değerli ve önemli. Selametle sağlıcakla kalın.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
RvP 14:04 08.10.18
Böyle şeyler var hemde çok var biz sadecd bazılarına tanıklık ediyoruz mesela ben yemek yerken ekmek önünde varken başka bir parçaya uzanıp farkettiğimde o gün misafir gelecektir ve kesin gelir.

Heryer işaret ve anahtarlarla doludur bu anahtar ve işaretleri fark edenler işi öğrenmiş oluyorlar.

Neden mi?
Çünkü Allah hiç bir şeyi sebepsiz yaratmaz..

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
WinterBird 14:20 08.10.18
Çok haklısın ben de evreni ve işaretlerini çözmeye çalışıyorum tabi bu bazen insanı delirtebiliyor olsun anlayabilmekte önemli sonuçta

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Gulbilgi 15:39 08.10.18
aynen katılıyorum size verilen msj hayırlısı olsun

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
WinterBird 23:10 08.10.18
Gulbilgi Nickli Üyeden Alıntı:
aynen katılıyorum size verilen msj hayırlısı olsun
Amin inşallah kardeşim

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
İpek 23:53 09.10.18
Bende görünmez olma zihin okuma çalışmalarına yoğunluk verdim. Konuya yoğunlaştıkça bazı zihinleri okuyorum gibi geliyor garip değişik durumlar yani mübarek.
Allah yolunu açık etsin

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aDaSa 00:44 10.10.18
Bana kalırsa mesaj falan yok sadece beynin odaklanması. İlgi alanı işlerin olmasına gelince bütün mesele zaten koşulsuz teslimiyet içten inanarak dua ettiğin için gerçekleşiyor bence karga konusu senin motivasyonun lehine bir durum yararlan derim...

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
İpek 14:34 16.10.18
Bakıyorumda herkes herşeyi biliyor Maşallah bize
Karga

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi