Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Basiret gözu belirtileri. - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 4 5  ... Sonuncu
Sorularınız>Basiret gözu belirtileri.
Kevser 23:13 08.12.18
Arkadaşlar ve cok deyerli hocalarımız size yine bir sorum var bilmek isterim basiret ve kalb gözu acılmadan bir kac gun önce insan neler yaşar.Hagi belirtiler oluyo.Cok rica ediyorum her kes kendine has belirtiler yaşıyor yazmayın genel cavablarda olmasın.Zaten Netten araşdırdım beni tatmin etmedi.Siz kendi yaşatıglarınızı anlatın.Belki Allahın izni ile bizlerde lazım oldu.Siz ezizlere DUACİ oluruz.Saygılarla.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Cevapla
İpek 23:33 08.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Arkadaşlar ve cok deyerli hocalarımız size yine bir sorum var bilmek isterim basiret ve kalb gözu acılmadan bir kac gun önce insan neler yaşar.Hagi belirtiler oluyo.Cok rica ediyorum her kes kendine has belirtiler yaşıyor yazmayın genel cavablarda olmasın.Zaten Netten araşdırdım beni tatmin etmedi.Siz kendi yaşatıglarınızı anlatın.Belki Allahın izni ile bizlerde lazım oldu.Siz ezizlere DUACİ oluruz.Saygılarla.
Bu sorunun cevabı da söylenmezki mübarek
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Saye 23:44 08.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Arkadaşlar ve cok deyerli hocalarımız size yine bir sorum var bilmek isterim basiret ve kalb gözu acılmadan bir kac gun önce insan neler yaşar.Hagi belirtiler oluyo.Cok rica ediyorum her kes kendine has belirtiler yaşıyor yazmayın genel cavablarda olmasın.Zaten Netten araşdırdım beni tatmin etmedi.Siz kendi yaşatıglarınızı anlatın.Belki Allahın izni ile bizlerde lazım oldu.Siz ezizlere DUACİ oluruz.Saygılarla.
Güzel soru mübarek
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Kevser 23:52 08.12.18
İpek Nickli Üyeden Alıntı:
Bu sorunun cevabı da söylenmezki mübarek
Ben ōyle ervah filan sormuyorumki.Örnek mesela gölge göryorsun kafa agrıları sıklaşır ve ya gözlerede zayıflama duman oluyor.Işin gizli tarafın sormuyorum.Ben hic razı olarmıyım arkadaşlarım cetinlikle elde ettiklerin kayb etsinler.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
İpek 00:04 09.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Ben ōyle ervah filan sormuyorumki.Örnek mesela gölge göryorsun kafa agrıları sıklaşır ve ya gözlerede zayıflama duman oluyor.Işin gizli tarafın sormuyorum.Ben hic razı olarmıyım arkadaşlarım cetinlikle elde ettiklerin kayb etsinler.

Bana göre kalp gözü açılması kişinin maneviyat iman ibadet ve takva düzeyine göre açılabilir. Belirtilerinden bir tanesi mezardaki ölenlerin durumlarını görüp onlarla konuşabilir.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Saye 00:13 09.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Ben ōyle ervah filan sormuyorumki.Örnek mesela gölge göryorsun kafa agrıları sıklaşır ve ya gözlerede zayıflama duman oluyor.Işin gizli tarafın sormuyorum.Ben hic razı olarmıyım arkadaşlarım cetinlikle elde ettiklerin kayb etsinler.
senin sorun daha çok 3.gözle ilgili sanki, kalp gözü İpek'in de dediği gibi daha çok maneviyatla, hissiyatla alakalı. Kalp gözü ile 3.göz ayrı diye biliyorum.
Cevapları bekliyelim
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Kevser 00:21 09.12.18
İpek Nickli Üyeden Alıntı:
Bana göre kalp gözü açılması kişinin maneviyat iman ibadet ve takva düzeyine göre açılabilir. Belirtilerinden bir tanesi mezardaki ölenlerin durumlarını görüp onlarla konuşabilir.
Teşekkur ederim.Ancak sanırım ben kendimi dogru ifade edemedim.Berzah ehliynen konuşmak sanırım basiret acılır ruhları göryorsun.Acak örnek:ben hala hic bi şey görmuyorum nasıl bilerimki Ipek hanım yazdıgı belirtiler bende var basiretim bi kac gune acılıyor.Kendimi dahada sıkı hazır his edim.Ve yahut saglamlıgımdan şupe etmiyim.

Saye Nickli Üyeden Alıntı:
senin sorun daha çok 3.gözle ilgili sanki, kalp gözü İpek'in de dediği gibi daha çok maneviyatla, hissiyatla alakalı. Kalp gözü ile 3.göz ayrı diye biliyorum.
Cevapları bekliyelim
Ben kendm bilerek hem basiret hem 3goz yazdım.Eminim bunların belirtileride başka oluyor.Hala basireti soruyorum kalbide soracam.Inşeallah sorularımıza cevab alarız.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
İpek 00:26 09.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Teşekkur ederim.Ancak sanırım ben kendimi dogru ifade edemedim.Berzah ehliynen konuşmak sanırım basiret acılır ruhları göryorsun.Acak örnek:ben hala hic bi şey görmuyorum nasıl bilerimki Ipek hanım yazdıgı belirtiler bende var basiretim bi kac gune acılıyor.Kendimi dahada sıkı hazır his edim.Ve yahut saglamlıgımdan şupe etmiyim.
Hiç birşeyden şüphe etme mübarek. Allaha güven ibadetlerine devam et. Mutlaka anlarsın. Yakınındaki insanların maneviyatlarını - içinde bulundukları durumları anlayabilirsin.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Kevser 00:39 09.12.18
İpek Nickli Üyeden Alıntı:
Hiç birşeyden şüphe etme mübarek. Allaha güven ibadetlerine devam et. Mutlaka anlarsın. Yakınındaki insanların maneviyatlarını - içinde bulundukları durumları anlayabilirsin.
Mesela birine bi göz attın ve anladın kalbinde ne keciyo bu mu belirtisi.Ondan sonra basiret mi acılyo.Az vakit sonra her şeyi goreceymisinmi demek? Karşılamaya hazırıklı ol işaretmi?
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Kevser 01:05 09.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Mesela birine bi göz attın ve anladın kalbinde ne keciyo bu mu belirtisi.Ondan sonra basiret mi acılyo.Az vakit sonra her şeyi goreceymisinmi demek? Karşılamaya hazırıklı ol işaretmi?
Birde hocam boyle sorum var.Havasokulu forumda kalb gözunu sual ettiler.Cevab şoyle olduki:Ahir zamandayız basiret acılyor ancak kalb gözu zor.Neden zormuş?Kalb gözunun şartları ne ki cevabda deyilen kimi dunyada cok az insan vardı kalb gözu acik olsun.Cevablarsanız sevinirim.Saygılarla.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
1 2 3 4 5  ... Sonuncu
Cevapla Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146