Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

İdrar büyü bozar mı? - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 
Sorularınız>İdrar büyü bozar mı?
Afifege 22:41 27.12.18
Çok çirkin bir konu ama böyle bir şey duydum. Dogru mudur acaba?
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Cevapla
Belif 23:00 27.12.18
Büyüklerim hep pislik pisligi götürür der ama nekadar dogrufur bende bilmiyorum ��
Cevapla
RvP 23:14 27.12.18
idrar mekruhtur. Mekruh olan birşeyden şifa beklemek akla ve mantığa hiç sığmaz.
Cevapla
Tariki 23:35 27.12.18
Afifege Nickli Üyeden Alıntı:
Çok çirkin bir konu ama böyle bir şey duydum. Dogru mudur acaba?
musallatı çekebilir
Cevapla
Kevser 01:18 28.12.18
Bende Belif kibi düşünüyorum.Hatta ben biliyorum kimse yeni olan büyüden şübhe etse cabuk sol ayakına idrar sıcratır.Büyü kuvveden düşer.Neden?Cunki bütün nejatif ilk ayaklarda toplanır.Murdarlasan etkiden düşer.
Cevapla
manyetik 02:37 28.12.18
Belif Nickli Üyeden Alıntı:
Büyüklerim hep pislik pisligi götürür der ama nekadar dogrufur bende bilmiyorum ��
kardeşim belif bu nasıl bir mantıktır üzüm üzüme baka baka kararır acı acıyı çözer çivi çiviyi söker derler acaba böylemi düşündünüz üzüm üzüme bakarak kararmaz güneş alırsa kararır olgunlaşır acının üstüne acıyiyince dahaçok yanar sadece çivinin çiviyi söktügünü görmedim pense kelpeten keserle söküldügünü biliyorum da pislik pisligi birtek lagamda götürür eliniz kirlendiginde işeyerekmi temizliyorsunuz yapmayın igrenç siniz yoksa banyo suyunu bidahi banyoda bidahamı kullanıyorsunuz mükemmel temizlik
Cevapla
manyetik 03:05 28.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Bende Belif kibi düşünüyorum.Hatta ben biliyorum kimse yeni olan büyüden şübhe etse cabuk sol ayakına idrar sıcratır.Büyü kuvveden düşer.Neden?Cunki bütün nejatif ilk ayaklarda toplanır.Murdarlasan etkiden düşer.
kardeşim dinimizin haram kıldıgı büyük günahlardan biri olan büyünün yapılması haram oldugu halde necis olan birşeyi vücuda sürmek fayadan çok şeytanın işini kolaylaş tırır büyü zaten ALLAHa ortak koşmaktır şirktir birdesiz necis olan şeyleri vücudunuza sürerek şeytanın ekmegine yag sürüyorsunuz RASULULLAH efendimiz buyurdugu siz abdest bozarken şeytan elindeki süpürgeyi sallarki idrar üzerinize sıçrasın diye yarın mahşer günü ençok azap görenler o idrar sıçratanlar olacaktır idrarla büyü bozulsa idi RASULULLAHefendimiz uygulardı sayın Rvp kardeşimin dedigi gibi eger bide büyü varsa kaptınız gitti musallatı yapmayın kardeşlerim Muhavvaziyeteyn duaları var büyü için formüller var alimlerimizin düzenledigi büyüler murdar edince etkisini kaybetmez artar bide büyü malzemesini buldugunuz zaman sakın yakmayın büyünün şeytanının gücü artar kendinize sataştırırınız
Cevapla
zdemir 21:06 28.12.18
Çok saçma tamamen yanlış. Kafir cinler pisliği sever idrarda pistir zaten büyüyü bozucam diye kendine daha çok çekersin onları .
Cevapla
Kevser 21:49 28.12.18
Selam kardeşim.Bunu ben demiyorum.Bizim bazı bölgelerde halk arasında yaygın uygulamadır.Zaten Belfifde yazdı buyuklerimiz diyib pislik pisligi göturyor.Bene bu işi hatırlattı.Dogrusu bende bu uygulamanın nerden ve kimin tarafından geldiyi merak ediyorum.Ben kendim zikr ehliyem abdestsiz yere ayak basmam bide necasetmi üzerime surecem.Dorusu hatrıma deydi sizin benim hakımda olan duşunceniz.Hatta kalbimim kırıldı.Sadece kendi işitiklerimi yazdım.Yani Belif kardeşim kibi duşuniyorum bende boyle hikayeler cok işitmişem.Size garib gelsede boyle uygulamalar yapılıyor.Kuran okumayı başlarken ilk Felak ve Nasdan başladım bu sur. Ne icin oldugunu biliyorum.Fatihe ve Ixlas sur.haric zaten nemazı ben hala okul bitirmemiş yapyordum.Saygılarla.
Cevapla
manyetik 03:32 29.12.18
Kevser Nickli Üyeden Alıntı:
Selam kardeşim.Bunu ben demiyorum.Bizim bazı bölgelerde halk arasında yaygın uygulamadır.Zaten Belfifde yazdı buyuklerimiz diyib pislik pisligi göturyor.Bene bu işi hatırlattı.Dogrusu bende bu uygulamanın nerden ve kimin tarafından geldiyi merak ediyorum.Ben kendim zikr ehliyem abdestsiz yere ayak basmam bide necasetmi üzerime surecem.Dorusu hatrıma deydi sizin benim hakımda olan duşunceniz.Hatta kalbimim kırıldı.Sadece kendi işitiklerimi yazdım.Yani Belif kardeşim kibi duşuniyorum bende boyle hikayeler cok işitmişem.Size garib gelsede boyle uygulamalar yapılıyor.Kuran okumayı başlarken ilk Felak ve Nasdan başladım bu sur. Ne icin oldugunu biliyorum.Fatihe ve Ixlas sur.haric zaten nemazı ben hala okul bitirmemiş yapyordum.Saygılarla.
kardeşim kevser ben senin zikir ehli oldugunu biliyorum ne şart altında olursa olsun böyle bişey yapmayacagınıda biliyorum ama çaresiz kalan insanlar bazen neye inanacaklarını bilemeye biliyor eskiler kulaktan dolma bilgilerle yaşıyorlardı günümüzdede hala devam ediyor

Bende Belif kibi düşünüyorum.Hatta ben biliyorum kimse yeni olan büyüden şübhe etse cabuk sol ayakına idrar sıcratır.Büyü kuvveden düşer.Neden?Cunki bütün nejatif ilk ayaklarda toplanır.Murdarlasan etkiden düşer.

İşte bunları yazınca sen böyle birşeyi nasıl yaparsın diye tepkimi koydum dikkat ettiysen orada bide tarif veriyorsun amacım kardeşimin kalbini kırmak degildi ama hala böyle düşünenler çıkabilir diye uyarmaktı
saygı sevgi selamlarla
Cevapla
1 2 
Cevapla Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141