Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Esselamun aleyküm rüzgarla ilgili yardım! - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 4 5 
Sorularınız>Esselamun aleyküm rüzgarla ilgili yardım!
furkankral71 20:43 24.02.19
merhaba esselamun aleyküm ben rüzgara emretmek istiyorum bunun için latince arapça veya herhangi bir dil olarak bir söz verirmisiniz o sözü söylediğim an rüzgar esmeye başlayacak?

Bir sorum daha var şimdi ben rüzgar ayetlerinin hepsini çıktı aldım arapça olarak ben buna ne okuyup üflersem bu kağıttaki yazılanlar etki etmeye başlar?

Bir sorum daha var şimdi ben rüzgar ayetleri olsun cin davetleri olsun melek isimleri rüzgar isimleri hepsini topladım arpaça olarak çıktı aldım bu vefklere bu muskalara veya davetlere ne okursam nefes edersem işe yararlar etki ederler?

Yardımlarınızı bekliyorum ?

yardımcı olurmusunuz lütfen?
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
muhiban 23:11 24.02.19
furkankral71 Nickli Üyeden Alıntı:
merhaba esselamun aleyküm ben rüzgara emretmek istiyorum bunun için latince arapça veya herhangi bir dil olarak bir söz verirmisiniz o sözü söylediğim an rüzgar esmeye başlayacak?

Bir sorum daha var şimdi ben rüzgar ayetlerinin hepsini çıktı aldım arapça olarak ben buna ne okuyup üflersem bu kağıttaki yazılanlar etki etmeye başlar?

Bir sorum daha var şimdi ben rüzgar ayetleri olsun cin davetleri olsun melek isimleri rüzgar isimleri hepsini topladım arpaça olarak çıktı aldım bu vefklere bu muskalara veya davetlere ne okursam nefes edersem işe yararlar etki ederler?

Yardımlarınızı bekliyorum ?
Aleykümselam Furkan, çok şey istemişsin lakin bu isteklerin yüksek havas istiva ediyor, yani havasül havas olmak lazım rüzgara emretmek için, tabiat olayları Mikail as. ın emrindeki melek ve bazı ifritlerle idare ediliyor, o ifritlere hükmetmen lazım önce, kaldı ki bu mertebeye erişenler de kendi istekleri için böyle birşey yapmazlar, iyisimi sen bu hevesinden vazgeç boş yere yorma kendini, tehlikeli azimetler okursun yakarsın kendini mazaallah..
furkankral71 23:17 24.02.19
muhiban Nickli Üyeden Alıntı:
Aleykümselam Furkan, çok şey istemişsin lakin bu isteklerin yüksek havas istiva ediyor, yani havasül havas olmak lazım rüzgara emretmek için, tabiat olayları Mikail as. ın emrindeki melek ve bazı ifritlerle idare ediliyor, o ifritlere hükmetmen lazım önce, kaldı ki bu mertebeye erişenler de kendi istekleri için böyle birşey yapmazlar, iyisimi sen bu hevesinden vazgeç boş yere yorma kendini, tehlikeli azimetler okursun yakarsın kendini mazaallah..
hayır ben bu yola baş koydum ya olacak ya olacak varsa verirmisiniz azimetleri?
Lil bin Ali 23:45 24.02.19
bu güce ulastıgınızda ne olacak
SouL 23:51 24.02.19
furkankral71 Nickli Üyeden Alıntı:
hayır ben bu yola baş koydum ya olacak ya olacak varsa verirmisiniz azimetleri?
Önümüzdeki 10 sene kafani gercek havas kitaplarindan kaldirmican icazetli bi hoca bulacan ilminide ALLAH artiricak o zaman bi dene bu rüzgar estirme olayini
Bulutlu 01:27 25.02.19
Bu kaçıncı konu Sürekli aynı şey için konu açıyosun diğer açtığın konularda zaten sana cevap verenler olmuştu bunun çok zor olduğunu söylemişlerdi nedir bu inat gerçekten anlayamıyorum
muhiban 03:00 25.02.19
furkankral71 Nickli Üyeden Alıntı:
hayır ben bu yola baş koydum ya olacak ya olacak varsa verirmisiniz azimetleri?
Var ama vermiyorum.. Zira aklı başında birine benzemiyorsunuz.
furkankral71 07:29 25.02.19
esselamun aleyküm ve aleyküm selam selam alan arkadaşlara...
şimdi verecekseniz verin yoksa boş boş yorum yazmayınız lütfen
furkankral71 21:43 25.02.19
merhaba esselamun aleyküm sayın arkadaşlar ben bir cin ifrit veya hadim daveti istiyorum onu okuduğumda o ritüeli yaptığımda rüzgar ve bulut bana bahşedilsin istiyorum yardımcı olurmusunuz lütfen?
furkankral71 21:44 25.02.19
yardımcı olurmusunuz lütfen?
1 2 3 4 5 
Konu Kapatılmıştır Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143