Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Bugun davet yapacagim - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 4 5  ... Sonuncu
Sorularınız>Bugun davet yapacagim
Gariban 10:25 15.07.19
Selamun aleykum. Bugun kalp gozu acma ve huddam savetine baslayacagim nasipse. Kolay olmadigini biliyorum. Lakin bir hocam bana yardimci olacak. Gorme islemi basarili olursa huddam davetine gececegiz. Lakin vesvese ve endiselerim beni dusunduruyor. Bu konuda fikirlerinizi merak ediyorum.

Dun bakim yapti hocam. Uzun suredir 170 ayetel kursi kendimi korumaya calisiyorum Allah'ın izniyle lakin evimde domuz yagiyla yapilmis ayirma buyusu ve bende de 2 musallat cin cikti. Ayetel kursilere ragmen ( Allah dilerse olur) boyle bir sey nasil mumkun oluyor?
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Celcelutiye 10:56 15.07.19
170 Ayetül kursi okuduktan sonra ne diyorsun ?

Hayatını bu şekilde idame ettirip hayatin boyunca farklı bi alemle yaşamaya cidden hazır mısın?

Hangi ayet sure esmanin muvekkeli ile iletişime geçmek istiyorsun?

Üzerinde günahlardan gelen,adanip yerine getirilmeyen adaklardan gelen bi cinni varsa istediğini oku orda durmaya ruhsatı vardır izni Allah verir..Önce onları temizlemeni tavsiye ederim endişe vesvese veren onlardır..

99 esmadan tövbe et öncelikle..
Amele başlamadan kendini evini ve içindekileri korumaya almayı öğren hayatin boyunca yapacaksın çünkü..

Hocan yanında mi olucak uzakta mi olucak?
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Gariban 11:30 15.07.19
Celcelutiye

170 ayetelkursiden sonra hocamin bana ogrettigi duami yapiyorim uzunca bir metin. Bunun icin ailemi ve cocuklarimi da katiyorum duaya. Hazir miyim sorusuna gelince bilmiyorum. Ama istiyorum. Bunca ser varken ser odaklarinin karsisinsa yer almak en buyuk hayalim. Bunun icin istiyorum sanirim. Hocam ulvilerle sifa yapan biri. Allahin izniyle beraber secdeye kapanacagiz. Hocam da dualariyla goruntumun acilmasi icin yanimda olacak
Hangi muvekkel konusunda ise en kolay ve seri olanini sececegiz. Diledigini cagiririz insallah dedi. Ben fatihanin mevekkelini arzuluyorum. Daha naif daha hos bir halde geldigini ogrendim. Bu konudaki tavsiyenizi dilerim. Ayrica cevap olarak soruma celcelutiye kardesim ilk olarak cevap bulmak beni memnun etti Allah razi olsun. Ihlasli biri oldugunuzu dusunuyorum. Rabbim hizmetlerini daim eylesin. Bu kardesinize de dua edin insallah
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 11:41 15.07.19
Inşallah sana en güzel suretinde gelir,inşallah ummeti muhammed e hayırlı bi hizmetkar olursun..

Hala üzerini temizlemeden girismemen gerektiginin arkasindayim..diger yazılara ehemmiyet ver perde açıldığında sırtında değişik suretler gördüğünde ne naiflik kalıyor ne zariflik

Inşallah muvaffak olursun..

170 Ayetül kursi ve ardındaki niyet üzerine , üzerinde varsa hala söylediklerim aklında bulunsun..
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Gariban 11:57 15.07.19
Celcelutiye

Sirtinda degisik suretler derken? Muvekkelin sirtinda mi? Tecrubelerinden paylasmani istirham ederim.
Kesilmeyen adaklar konusunda hakli olabilirsin kardesim. Bu yuzden simdi imkanim olmasa da kurban icin hemen bir tane ayirdik. Niyetimizinde adak olmasi konusunda sabitledik. Insallah bu irademiz cenab-i hak katinda makbule gecer ve rabbim mukafatlandirir. Saik ilmiyle ugrasanlardan bu adaklar konusunda sizinkiyle ayni gorus dinlemistim. Allah razi olsun. Vesile oldunuz bir hayra.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 12:19 15.07.19
Cinler sadece bağırsakta gezmez günaha göre geldiği kapıya göre çeşitli yerlere yapışır orda yuvalanir..sadece kendin değil sevdiklerinin üstündekileri görünce dananın kuyruğu kopuyo..gerci ilk göreceğim şeyler toz bulutları ama en hayırlı şekilde olsun inşallah
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Gariban 12:48 15.07.19
Celcelutiye

Oyle. Insallah sevenlerimize de faydamiz dokunur. Rabbim imandan kurandan ayirmasin. Insallah zahiri ilmimizi kuran hıfzimizi batini ilimle mucehhez eylesin rabbim. Vaktini ayirdigin icin tesekkur ederim
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Bozkurt01 14:53 15.07.19
Celcelutiye hocam bı tanedir söylediklerini dikkate al derim kardeşim
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
efe01 16:57 15.07.19
Celcelutiye

Hocam bu bakıl yapıldığında musallat olduğu söylenen arkadaşlar;
''Üzerinde günahlardan gelen,adanip yerine getirilmeyen adaklardan gelen bi cinni varsa istediğini oku orda durmaya ruhsatı vardır izni Allah verir..Önce onları temizlemeni tavsiye ederim endişe vesvese veren onlardır..''
bu durumlardan kaynaklanıyor ise bu işin çözümü nasıl olur?Varlıklarla konuşup varsa adağı yerine getirmek ve o günahlara tövbe etmek bu işin düzelmesi için bu durumları öğrenmek mümkünmüdür?
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Kırklar 17:11 15.07.19
Hadimler hüddamlar insanların emrine girmeyi sevmezler onlar sadece ayete, esmaya, duaya hürmeten gelirler. Bunu gerçek bir havas hocasından öğrendim ondan sonra da huddam ilmini bıraktım. Kalp gözünü açabilirsin ama hüddamlarla uğraşma boşver. İlla Yardım etmek istiyorsan soyunda Allah dostu ya da bir hoca varsa geçmiş zamanda yaşamış onun ruhaniyetiyle irtibat kurup onunla ve diğer evliyaullahın ruhlarıyla insanları tedavi edersin.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4 5  ... Sonuncu
Konu Kapatılmıştır Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146