Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

amimul kelimesinin anlamını buladım - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

Sorularınız>amimul kelimesinin anlamını buladım
rose 00:07 25.09.19
(Eselüke Allahümme ya Vedûdu bismikel Vedudu ellef beyne (erkekismi) ve (bayan ismi) lil mehabbeti vel meveddeti bi ludfike ya amimul ihsan

böyle bir dua var. buradaki amimul kelimesinin anlamını buladım. bilen var mı?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Yafes 00:29 25.09.19
Türkçeye tam olarak geçmiyor ama şöyle denebilir, Ey iyiliklerin tamamının sahibi gibi. yani kelime olarak "saran" "tamamlayan" "kapsayan" gibi anlamları var.

Allah c.c ne hitaben söyleniyor. diğerlerinin anlamlarını biliyorsunuzdur zaten istediğiniz kısım bu

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Kelebekci 01:58 25.09.19
Yafes maşallah Arapçaya hakimmisin

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
rose 13:49 25.09.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Çok tşk ederim. Translate den arapça olarak kopyaladığımda böyle bir kelime bulamadı. Bi de internetten araştırdığım bu kelime hiç bir yerde yok. Acaba yanlış mı yazıldı diye düşündüm. Siz eminsiniz değil mi bu kelimenin anlamından?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Yafes 15:11 25.09.19
rose Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Çok tşk ederim. Translate den arapça olarak kopyaladığımda böyle bir kelime bulamadı. Bi de internetten araştırdığım bu kelime hiç bir yerde yok. Acaba yanlış mı yazıldı diye düşündüm. Siz eminsiniz değil mi bu kelimenin anlamından?
عامّ - kökü budur. Genel anlamına gelir, mastar (-mak -mek) halini aldığında mimdeki şedde açılır 2 mim olur "عميم" olur. Genellemek anlamını taşır ama istilahi kullanımı "kapsamak" olarak kullanılır. Arapça bilen hemen hemen herkes bunu bilir, güvenmediyseniz sorup danışabilirsiniz güvendiğiniz hocalara

---------- Post added 25.09.19 at 12:12 ----------

Kelebekci Nickli Üyeden Alıntı:
Yafes maşallah Arapçaya hakimmisin
evet @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]çi

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
rose 18:47 25.09.19
Yafes Nickli Üyeden Alıntı:
عامّ - kökü budur. Genel anlamına gelir, mastar (-mak -mek) halini aldığında mimdeki şedde açılır 2 mim olur "عميم" olur. Genellemek anlamını taşır ama istilahi kullanımı "kapsamak" olarak kullanılır. Arapça bilen hemen hemen herkes bunu bilir, güvenmediyseniz sorup danışabilirsiniz güvendiğiniz hocalara

---------- Post added 25.09.19 at 12:12 ----------

gayet açıklayıcı olmuş. çok çok çok tşkler

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi