Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Deprem hakkındaki hissiyatlariniz neler? - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 
Sorularınız>Deprem hakkındaki hissiyatlariniz neler?
Simla 21:55 27.09.19
Arkadaşlar burda biliyorum ki birçok hocam ve kardeşim hissiyatı gelişmiş yada bunu geliştirmek için çabalıyor. Deprem hakkında içinizde oluşmuş bir hissiyat varsa paylasirmisiniz? Bu gündemden alamıyorum kendimi
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Cevapla
Arda 21:58 27.09.19
Bence büyük bir deprem bekliyor bizleri. 9 depremi gibi. Doğrusunu Allah bilir

99 depremi demek istemiştim. Zelzeleden Rabbime sığınırım. Allah bizleri zelzeleden ve zelzele olmasına vesile olan günahlarımızdan bizleri korusun.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Simla 22:03 27.09.19
Bugün benimde icim çok sıkıldı. Çıkamıyorum bu düşünceden.Rabbim böyle ağır sınavlarla sinamasin İnşallah.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
1071 22:06 27.09.19
Bence 19 da bi sir var 1999 ve 2019 Allah beterinden saklasin ama bence alametler yavaştan geliyor
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Och 22:16 27.09.19
Simla Nickli Üyeden Alıntı:
Arkadaşlar burda biliyorum ki birçok hocam ve kardeşim hissiyatı gelişmiş yada bunu geliştirmek için çabalıyor. Deprem hakkında içinizde oluşmuş bir hissiyat varsa paylasirmisiniz? Bu gündemden alamıyorum kendimi

Deniz kumu eninde sonunda geri alacak gibi abla. Allah korusun hepimizi.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
white hawk 22:52 27.09.19
Ben psikolojik olarak çok etkilendim ve her an olucakmış gibi yaşıyorum rabbim bizleri affetsin amin
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Oya 23:03 27.09.19
Bir şey hissetmiyorum.Rabbim beterinden korusun.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Simla 23:12 27.09.19
İnşallah olmaz olursada hafif atlatılır birşeydir. Rabbim tüm ümmeti korusun böyle bir felaketten. Amin İnşallah.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Nun 00:32 28.09.19
Allah herkesi korusun benim.icimde.bir sknti var bu konuda
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
El Yiğit 02:24 28.09.19
1999 depremin de, emin olun herşey çok garipti. Bazı boyutlar ile alakalı bir takım şeyler oldu..
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
1 2 3 
Cevapla Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147