Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

99 esma ile tovbe sorusu.... - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 
Sorularınız>99 esma ile tovbe sorusu....
Arifakinci46 21:27 09.10.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nickli arkadas,sana argo mu konusmak lazim,yoksa dua mi etmek lazim...
Oncelikle Allah senden razi olsun...Beni böle birseye ittigin icin argo konusmak,böyle bir nimet e yoneltme imkani sunduğun icin dua etmek en guzeli olur sanirim...
(Keske zor olacagindan da bahsetseydin asamayi)
Biraz da masrafa soktun beni helallesmek icin
Son bir soru sorucam insallah sana...Bende alkol malkol hersey vardi bitti cok şükür fakat sigara hala var..Bunu da utanarak iciyorum tabi,ama bırakıcam insallah bunuda.99 esma dan sonra sigara ictim durumum ne denli olabilir..yani tovbeden sonra icmem deki kusur nedir?bir de keske o resimdeki mahluklari evet deseydin de bende deli olmadigimi bilebilseydim..varsdir bunda da bi hayir olsun..
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Cevapla
Celcelutiye 21:42 09.10.19
Arifakinci46 Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nickli arkadas,sana argo mu konusmak lazim,yoksa dua mi etmek lazim...
Oncelikle Allah senden razi olsun...Beni böle birseye ittigin icin argo konusmak,böyle bir nimet e yoneltme imkani sunduğun icin dua etmek en guzeli olur sanirim...
(Keske zor olacagindan da bahsetseydin asamayi)
Biraz da masrafa soktun beni helallesmek icin
Son bir soru sorucam insallah sana...Bende alkol malkol hersey vardi bitti cok şükür fakat sigara hala var..Bunu da utanarak iciyorum tabi,ama bırakıcam insallah bunuda.99 esma dan sonra sigara ictim durumum ne denli olabilir..yani tovbeden sonra icmem deki kusur nedir?bir de keske o resimdeki mahluklari evet deseydin de bende deli olmadigimi bilebilseydim..varsdir bunda da bi hayir olsun..
Ilk ders 'takılmamak' dua da etsen , sovsende takilmamaya çalışırım ama tercihim dua tabiki

Tam olarak neye ittim onu anlamadım ama yaşanacak yaşanmış sanırım

Tövbe ettikten sonra sigara içmede bi kusur yoktur,giden günahların arkasından bi sigara yakıp geçmişe el sallamak.. kulağa farklı geliyor namazdan sonra sigara içerdim daha hiç edebî bozdun diyen olmadi..

Yav resimde 1 de olur 50 de olur 1 tanesinin arkasında 250 de olur ilk ders neydi ? Takılmamak. 1sede 5sede 1000 de olsa subhanallah Allah ne güzel yaratmış diyip devam etmek lazım yola
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Arifakinci46 21:49 09.10.19
Ben mecaz anlamda kullandim.hani o anda ulan beni bu zorluga ittin diyip sonra da mukafatlanirsin ya iste ondan sonra dua edecegini bilirsin vesile olana) bu arada cok güldüm tabiki de gunahlara el sallama olarak degil sigara yakmak..simdi hepsini yaptim ben insallah devaminda onerecegin fikirlerden nasiplenmek isterim..
Eskiden evliyalar alimler cok,mesafeler uzundu...simdi ise mesafeler kisaldi fakat ilim sahipleri azaldi..ne yapmak nerden devam etmek lazim yola...umreye gidicem insallah bu ay,daha cok tovbe ve maneviyati ve resullullah in kabrini ziyaret ederek sefaat dilemeye insallah...sonrasinda irak da Abdulkadir Geylani hz turbe ziyareti...nasipse planim bu sekilde..senin onerin nedir ek olarak
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Simla 22:31 09.10.19
Benim önerim olucak sana Arif kardeşim. Celcelutiye hocamin peşinden ayrılma
Bu kardeşinden tavsiye sana

---------- Post added 09.10.19 at 22:34 ----------

Allah kendisinden razı olsun. Kardeşlerine elinden geldiğince yardım eder eşlik eder ilim öneri yolunda
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Arifakinci46 23:47 09.10.19
Nasibi olan herkes nasiplensin insallah..iyi insan Allah razi olsun kendisinden...isi de zor yanlis bilgi verirse istimeden vebal alir..Allah insallah niyetini halis eylesin..Bilgiyi alip da yanlış uygulayan da olabilir..Niyetler iyi olsun yeter ki..sagol dusuncen icin @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardes
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Simla 00:00 10.10.19
Siz niyet edip cikmissiniz yola. Bizlerde dua ederiz ancak
Kardeşim
Allahda tecelli eder.gonlun mutmain olsun hayırla kal
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Arifakinci46 00:15 10.10.19
Amin ecmain insallah
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Elifelif 00:22 10.10.19
Allah teala tevbeni daim kılsın kardeş aminnn.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Salamar 01:34 10.10.19
Bende sigara içiyorum ama sağlığını düşünüyorsan tövbeden sonra gerçekten bırak hem para yetişmez hem ciğer dayanmaz,Ama şunu unutma kilo alacaksın,olsun sigara içip organları bitirmekten iyidir kilo almak
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Arifakinci46 07:13 10.10.19
Evet evet haklisiniz tabiki de birakmak en guzeli,insallah oda olacak,Allahin izni ile.. @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nickli arkadas mesela az kalsin vebal alacakti sigaradan bisey olmaz diyerek yani beşer bu o bisey olmaz sigara icmekten dedi diyerek sigaraya dosthane bakabilen cikabilirdi..Degil mi @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nickli arkadas
Sigara icip bunu savunan kisiler,üstad da iciyordu demez mi ? Dinimiz 4 tane evlilik yapmaya izin veriyor diyip,evlenmeye kalkanlar..
Ne yazik ki islamin herseyini yasamislar da bi bunlardan mahrum kalmışlar gibi...e tabi avukatlari seytan olursa
Ince ve hassas dusunmek lazim,simdi ben o tövbe den sonra sigarayi tek seferde biraksaydim,nefsim avukat tutacakti hemen,artık sigarayi bile bi anda biraktigina göre gunahlari da döktün der...kesin cennetlik oldun diye ilah gibi gezdirir Allah sasirtmasin insallah.Ben niyetimi ondan da bi gun kurtulurum umidi ile dua etmekten baska carem yok suan icin..
Ayrica sigraya verdigim ne para umrumda,nede cesedimin alacağı kilo yada diger şeyler..(tabi ki bu ceset,rabbimin emaneti ama illaki eskiyecek yipranacak)
Fakat benim sigaraya bakis açım,artik bunlardan bi baska düşüncede cesedimin icerisindeki gercek temiz manevi ruhumun,hem bu dunyada hemde ahir hayatta dumani yuzunden görüntüyü buguslastirmasi gibidir,buzlu camlar arkasindan bakan gercek ben misali...Hep yarim yasayacak öyle görecek gibi...
Allaha emanet olun insallah...
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
1 2 3 
Cevapla Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147