Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Tövbe almak ne demek nasıl alınır - Sayfa 3 - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3 4 
Sorularınız>Tövbe almak ne demek nasıl alınır
HilafiHuzur 23:06 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Senle Diyaloğa Girmeyeceğim Çünkü Amacın Kavga Etmek Belli Oldu

Ben Örnek Olduğunu Açıkça Belirttim Ben Gelipde
mutassıfların veya Hz. Ali kremullah sözü deyil dedimmi ki Sen Burad Bu Konuyu Açıyorsun Ayrica Ben Cin Pesinde Deyilim Ben Cinden İlim Öğrenilir mi dedim de konuyu carpitiyorsun Sana Kim Örnek deyil benim sözlerim dedi sana kim cinlerden öğrendin dedi çok yanlış kelimeler kullaniyorsun Sen Yoluna Ben Yoluma Kavga Tartisma veya Yanlis Anliyorsun Ben Hicbir Yazimda Cinlerden veya Maneviyattan kaptim yada alimlerin torunuyum demedim senin aksine




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aydemir 23:08 27.09.16
Kardeş işin gücün rast gelsin....




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
HilafiHuzur 23:25 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Son Kelamimdir Kalbi Oynamasin Diye Bazi Şeyleri Soylemeyeciktim Ufak Birkaç şey söyleyip Kapatiyorum

Bir Alımın Çocuğunun Vird Sayısı İle Dalga Gecerlerken Gelip O adamin Peygamberler Makamında Olduğu Söylendi Bunu Söyleyen Zamanin Alimidir Bir Mürid Peygamberler Makamında O Halde Zamanin Alimi Hangi Makamda bunu düşünün. Bir öğretmen,ana,baba nasil evladini,öğrencisini tanir bilir ise Müridin Şeyhi Onun Herseyini Bilir Kimin Gercek murid ve şeyh oldunu Allah Bildirmeden Bilemessiniz

Sakın Bu Zamanla Eski Âlimlerin Zamanini Bir Tutmayin Bu Devirde Ancak İmanlarini Kurtarmaya Çalışır Ben Olaylari Acip Kalpleri Oynatmak Deyil Niyetim

Keşfin Acilmasi 1 salise sürmez benim keşfim yok ama kimin ne olduğunu ne makamda olduğu Allahin İzniyle Bildiriliyor.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aydemir 23:38 27.09.16
Ne diyeyim sana @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kadar olamadın ona susmasını istedim ve mükemmel bir edeple tamam abi dedi sadece biraz olsun anlasaydın beni anlardın ne demek istediğimi.... tamam kardeşim Allah yolunu açık etsin inşallah




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
mali66 02:11 28.09.16
Paylaşabileceğiniz bilgileri paylaşmamaktan dolayı olan haklarımızı biliyorsunuzdur umarım.Aydemir kardeşim tövbe ile ilgili konuya dönerek aktaracagın birşeyler olacağını yazmıştın.,uygun olduğunda bilgilerini paylaşırsan sevinirim.Allah'a emanet olun.
Burada sanırım bilgileri yarıştırmanın bir anlamı yok.
Hz.Hızır'ın Hz.Musa'ya dediği gibi İkimizin ilmini toplasak şu okyanusta bir damla su etmez...




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Frost 09:04 28.09.16
Huilen bilgilerini paylastin icin senden de allah razi olsun




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ahmet Can 10:50 28.09.16
Öncelıkle Aydemır abıden özurdılerım Yaw @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşim Allah senı hıdayet etsın makam senın olsun mertebe senın olsun ama ıncıtme ınsanları bak aydemır abı de bende asla senle kavga etmedık ama sen oradan aydemır abıye dıyorsun kı kavga etmek senın amacın yaw Allah razı olsun çok yanlış yapıyorsun bak bir kalbte Allah zıkrı varsa ona yan bıle bakma bırak sözle onu ıncıtmeyı bakışın bıle on u ıncıtmesın kork yanı bundan korkmalısın ha olabılır mertebe makam falan dıyorsun mertebe den söz edıyorsun makam dan söz edıyorsun ınş. merteben de makamından bızımkınden ustundur.. Ama şu ayrıntı senı alaşağı eder haberın olsun o da nedır bılıyor musun El Hafıd diledığını yuceltır dıledığını aşağı çeker bir bakarsın kendını bulutların ötesınde görursun bır bakarsın yerın 7 kat dibinde olursun Sakın ha !!! İncitme Allh ın sevıdığı kulları sana buğz ederse buyuk bır sorun olur ben yıne Allah ın benı sevmesını korumasını dıleyerek sana bır uyarı da bulundum aydemır abıyı zamanla tanıdığında keşke öyle konuşmasaydım demenı ıstemıyorum. Bizde Allah tan şunu umut edıyoruz Allahım bıze Hakk ı göster ve tabii et. Batılı da göster ve muhafaza et. Amin ben hepınızı sevıyorum ben öyle kolay kolay buğz etmem Sizdde herkes te bırbırını sevsın sevgı olsun kı Allah bıze rahmet etsın ınş. Esselamun aleykum..




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
HilafiHuzur 10:57 28.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]

Konu Levhi Mahfuz'dan buraya geldi ben kavga etmek icin demedim ben her an nefsimi aşaglamaya çalışıyorum ben sadece bazi derin konular var açık edip sıkıntı olmasın diye örnek verdim siz benim sözümmüş davrandınız benim amacım kimseyi kırmak deyil sadece yanlis anlama oldu Benim Hakkım Varsa Herkese Helal Olsun Sizde Haklarınızı Helal Edin




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ahmet Can 11:07 28.09.16
Ben kımseye hakkımı haram etmem bırtek İslam ve muslumanlara duşmalık edenlere haram ederım hakkım varsa helal olsun emınım aydemır abı de helal edecektır. Allah a emanet

---------- Post added at 11:07 ---------- Previous post was at 11:05 ----------

Ha birde @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] nefsını aşağılamaya çalışma zaten nefs aşağılıktır adıdır.. Ekstra bır çaba harcamana gerek yok kardeşım benım Allah a emanet ol Allah hepımızı hıdayet etsın..




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Beyazkartal 20:58 30.09.16
bazı tarikatlerde var dostum mürid olursan




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4