Tecrübe Ettikleriniz

Denenmiş uygulamalar

Melek görme tecrübem - Sayfa 3 - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3 4 5 
Tecrübe Ettikleriniz>Melek görme tecrübem
ÖzeDua 22:52 20.08.18
Sistermen Nickli Üyeden Alıntı:
Nediyosunuz insan evladi kişi sen esas birak bu isleri bi ruh doktoruna gorun sen hocamisin ki takvanmi varki beni bu konularda yargiliyosun sen ilk önce onu söyleyiverde boş yere laf salatası yapmayalım burda
dediklerim gayet açık ister salata yap ister ayran çalkala çokta umrumda değil.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
lavanta86 23:52 20.08.18
ben cesaret edemem eden arakadaşlara valla helal olsun




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 00:32 21.08.18
Sistermen Nickli Üyeden Alıntı:
Melekler insanlara görünmez saygi deger arkadaslarim benim bazi uygulamalar yaparak boyuttan kapılar aciyirsunuz gelenlerde ordan geliyor ama sonuçlarini dusunmeden yaptiginiz uygulamalar basiniza is almaniza neden olabilir cunku kapi acilinca o kapi hemen kapanmaz ve kimi gelecegi belli olmaz kardesinizin tavsiyesini dinleyin bence

Varlığı düşüncelerinle sınırlama,auran,cinlerin gözüktüğü meleklerde gözükür hatta niyetlerin bile gözükür bakan kişinin nefis mertebesi ile alakalıdır perdeyi açan cinleri görür ama perdenin 3.gozunde aşamaları vardır cindarlik dışında herhangi bi veli ile tanismamisssin Bak alim veya evliya demiyorum veli diyorum,meleklerle uyanık istihare bile mümkündür ama 2 esma okuması 3 davet ile değil melekler gibi tertemiz insanı kamil olman gerekir perdesi açık insanlar cinleri görürken neden kabrin içindekini görmez ? Demekki görmeninde dereceleri varmış

Mevlana hz leri üzerlik ve kargı kamışı kullandıktan sonra uçan varlıklar gördüğünü söyler sence mevlana nefis mertebesi ve makamı dolayısıyla cinleri mi görüyordur melekleri mi ?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
timbor 09:04 09.09.18
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı:
Eğer uygulamada eksik birşey yok ise deneyip sonucu yazarım
Tecrübe edebildinmi ? Eğer tecrübe ettiysen bizimle paylaşır mısın?




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 14:06 09.09.18
timbor Nickli Üyeden Alıntı:
Tecrübe edebildinmi ? Eğer tecrübe ettiysen bizimle paylaşır mısın?
Üzerindekilerden başka birşey taşıma şeklinde kesin bi talimat geldi bende tasimadim




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
BLueSea 12:08 20.04.19
Bunu bende tecrübe edicem insallah sonucunu üstü kapali bi sekilde size soylerim. Çünkü böyle seyler hakkinda fazla konusulmaz cok anlatilirsa bir daha yasanmaz...




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Arda 13:11 20.04.19
Eğer gerçekse çok büyük bir mucize. İbadetlerini maximuma çıkar.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Abdullah07 13:30 20.04.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Tecrübe ettiniz mi gelen giden oldu mu ? Üstü kapalı şekilde anlatır mısınız hocam




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 16:32 20.04.19
zdemir Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Tecrübe ettiniz mi gelen giden oldu mu ? Üstü kapalı şekilde anlatır mısınız hocam
Yazıp üzerime almadım




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Arda 16:53 20.04.19
Celcelutiye Nickli Üyeden Alıntı:
Yazıp üzerime almadım
Kuzenim yurt dışında yaşıyor. Gece 12 gibi komşularını evlerine bırakmaya giderken kendisi melek gördüğünü iddia ediyor. İlginç...

Yani demek istediğim önemli olan temiz ve niyetimizin doğru olması. Bunlar sadece aracı.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4 5