Tecrübe Ettikleriniz

Mutlu sonlu:Giden dönsün diye yapmadığınız şey kalmadıysa içeri buyrun - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

Tecrübe Ettikleriniz>Mutlu sonlu:Giden dönsün diye yapmadığınız şey kalmadıysa içeri buyrun
noname 21:16 25.04.19
Eskilerden beni hatırlayanlar olur mu bilmem, uzun zamandır kaybolmuştum Uzunca bir zaman erkek arkadaşım beni terketti diye dua aradım, dua istedim. Günlerce, gecelerce, aylarca gözyaşı döktüm, ağladıkça daha çok dua ettim, dua ettikçe daha çok ağladım. Hatta son çare olarak Ebuyusuf hocaya başvurdum. Sonuç; inançlarını sorgulayan, psikiyatri ilaçları kullanan, hiçbir şeyi düzeltemeyen, ibadetlerini adam gibi yapamayan hatta dua bile edemeyen, yaşadıklarına, hayatına kahreden bir ben.

Tüm bunlar ağustos ayına kadar sürdü... Geçen ağustos ayında annem küçük ama yanlış bir ameliyat geçirdi, sonuç; vücudunun birçok yerine sıçramış bir akciğer kanseri...
Allah bana ağlayacak esaslı bi sebep vermişti sonunda, elin oğlu yüzünden kendi yaşadıklarım neydi ki... Ki ben o kadını onun yüzünden ne çok ağlattım, üzdüm, anne işte senin suratın asılsa onun gözleri dolmaz mı?

Yani demem o ki; ben illa ki bana dönsün diye yırtınırken öyle bir tokat yedim ki bu hayattan, annem dışında kendimin bile bi önemi kalmadı benim için. Dönsün diye o çok dua ettiğim insan aklıma geldikçe nefret ettim, ondan nefret ettikçe kendimden tiksindim.
Annemin teşhisiyle birlikte bir anda herkesten, her şeyden vazgeçen, hiçbir şeye sinirlenmeyen, kızmayan, her şeyi, herkesi hoş gören pamuk gibi fakat bir yandan da kaderi daha da sorgulayan bir insana dönüştüm.
Tam da ben böyle iyiyim, mutluyum, anamdan babamdan başka da kimseye ihtiyacım yok dediğim anda da hayatıma jet hızıyla yeni bir insan girdi, ve aynı hızla geçen hafta nişanlandım. Ben mutlu, o mutlu, annem mutlu... Baba klasik kız babası olduğundan onu geçiyorum

Bana kalırsa dostlar, siz sadece duanızı edin, sadece hayırlısını isteyin ve tevekkül edin. Olursa mutlu olun, olmazsa çok daha güzelinin geleceğini bilin, ve buna siz izin verin. Ekstradan günlerce gecelerce okuycam üflüycem de bana dönecek diye heba ettiğiniz gecelere yazık, ağzınıza, dilinize, gözünüze, nefesinize yazık. İnanın ki hiç kimse için hiçbir şey için gram gözyaşı dökmeye değmiyor bu hayat. Sizin olan, alnınızda yazılı olan zaten sizi bulacak, ve öyle kolay olacak ki inanamayacaksınız bile...
Biz zaten bizim için yazılmış olanı yaşıyoruz, ve bazı konularda dua kaderi değiştirmeye yetmiyor. Nişanlım da iki yıl önce de karşıma çıkmış ama ben kabul etmemiştim, kader bizi döndürüp dolaştırıp yine yan yana getirdi.

Ben biraz geç kaldım, böyle konuşanları da ne dinlerdim ne anlardım, ama siz benim gibi böyle okkalı bi tokat yemeyi beklemeyin, kendinizden başka, ailenizden başka kimseyi de çok umursayıp hayatı kendinize zindan etmeyin. Umarım ki o tokadı yemeden bir an önce kendinize gelir ve sahip olduğunuz güzelliklerin farkına varıp ne kadar kaldığını bilmediğiniz hayatınızı doya doya yaşarsınız.
Sevgiler...
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Cevapla
noname 21:23 25.04.19
Sabah bi konuda bahsetmiştim sevgili @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
netroshine 21:33 25.04.19
Sanirim benzer sureclerden gecmisiz,geciyoruz.inanin yaZdiklariniZ ilac gibi geldi.hep hayirlisini isteyerek dua ettim ediyorum.allah razi olsun
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
noname 21:36 25.04.19
netroshine

Amin size de Allah sabır versin, inşallah bi an önce atlatırsınız bu süreci
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
adamKadmon 21:59 25.04.19
a kimseyi takılıp kalmıyacağımı biliyorum sorun zaten bir insanın diğerleri gibi aciz bir varlığın bana gelmesi filanda değil olay tamamen benim isteme gücümün sınırsızlığı AŞK güzel kardeşim yada kara sevda mükemmel birşey normalde durup dururken asla yapmayacağın çoğu şeyi yaptırır tecrübe kazandırır ama sonunu iyi ayarlamak lazım o senin aşkın geberdiğin kişi varya ! işte o aşkın asıl sahibi Rabbin sen züleyha gibi yusuf yusuf diye geziceksin taki yusuf'un değil ALLAH'ın aşkıymış diye fark edene kadar tabi edebilen var mı ? ne gezer
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
netroshine 22:00 25.04.19
noname

amin.amin.amin.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
noname 23:10 25.04.19
adamKadmon

Şahsen artık aşk diye bir kavramın varlığına inanmıyorum, en azından maddi anlamda, gerçek olsaydı da ne olursa olsun biten birşey olmamalıydı, iki insan arasında sevgi olsun, saygı olsun, kalpler ısınsın, yanında yüzün gülsün yeterli, yoksa nice aşkından ölen gördük de hepsinin maşallahı var
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
El Kindi 23:35 25.04.19
Kâinatta bulunan her canlı fânidir. Ancak yüce olan ve ikram sahibi Rabbinizin zatı kalacaktır. Şimdi Rabbinizin hayat kanununu nasıl inkâr edersiniz?Rahman Suresi,26,27,28
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
siyahtoka 01:34 07.08.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Yazınızdan çok etkilendim. Mutlu kalın inşallah.
Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Cevapla
Cevapla Up

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146