Tecrübe Ettikleriniz

BELIAL ile üzerindeki musallatı yok etme - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 
Tecrübe Ettikleriniz>BELIAL ile üzerindeki musallatı yok etme
spitol 21:28 23.09.19
kendim davet yaptı gercekleştiği belıal hadim hüddam değil demondur her konuda yardım eder anlaşmalara yanaşamazsın hadim hüddam cağırma gibi günlerce uğraşmaya gerek bile yok sadece 1 gecede davetine gelir istediğini yapar yada gündüz boş bi yerde davet etsen bile gelir genede korunmak icin pentegram cizilir ister tuzla ciz ister normal kalemle kalbinin üzerine tılsımı cizip sözlerini okuduktan sonra uzun boylu yakut gibi parlayan gözleriyle beyazlara bürünmüş varlık önünde durur ama konuşmaz istediğini söyledikten sonra saniyeler icerisinde gercekleştirip gider bende olay şöyle oldu üzerimdeki musallatı cözmek icin kaynaklar araştırmaya başladım hadim hüddam daveti yapıyodum biri geliyo icime sıcaklık basıyor duvarda gölgesini gösterip kayboluyor ne selam veriyor nede isteğini soruyor ilk başta cemberin icinde dururken icime bi titreme geldi daha sonra biraz rüzgar esti sorunda su rüzgar cemberin icine giremiyo cemberin dışında esiyor sonra biri gözüktü cok güzel cok nurlu icimdeki korkuyu alıyor hic tereddut şüphelenme korku duygusu kalmadı icimde benimle uğraşan varlıktan kurtarırmısın beni dedkten sonra gülümsedi aniden okadar rahatladım hayatımda bu kadar rahat olamadım odanın icini cok güzel koku kapladı sonra pencereden kaybolup gitti tekrar elime cay kaşıgı aldıgımda sanki daha önce hic uğraşmamış gibi buna ihtiyacım yok diyip geri yerine koydum denemek isteyenlere daveti sansursuz bicimde vericem öm atmaları yeterli

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Celcelutiye 23:22 23.09.19
Demon büyük başlara denir 72 kabalist çizim üzere davet edilir 1 günde çağrılması cook ilginç geldi bana gönder bi incelemek isterim

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
ALCHEMY 00:02 24.09.19
spitol Nickli Üyeden Alıntı:
kendim davet yaptı gercekleştiği belıal hadim hüddam değil demondur her konuda yardım eder anlaşmalara yanaşamazsın hadim hüddam cağırma gibi günlerce uğraşmaya gerek bile yok sadece 1 gecede davetine gelir istediğini yapar yada gündüz boş bi yerde davet etsen bile gelir genede korunmak icin pentegram cizilir ister tuzla ciz ister normal kalemle kalbinin üzerine tılsımı cizip sözlerini okuduktan sonra uzun boylu yakut gibi parlayan gözleriyle beyazlara bürünmüş varlık önünde durur ama konuşmaz istediğini söyledikten sonra saniyeler icerisinde gercekleştirip gider bende olay şöyle oldu üzerimdeki musallatı cözmek icin kaynaklar araştırmaya başladım hadim hüddam daveti yapıyodum biri geliyo icime sıcaklık basıyor duvarda gölgesini gösterip kayboluyor ne selam veriyor nede isteğini soruyor ilk başta cemberin icinde dururken icime bi titreme geldi daha sonra biraz rüzgar esti sorunda su rüzgar cemberin icine giremiyo cemberin dışında esiyor sonra biri gözüktü cok güzel cok nurlu icimdeki korkuyu alıyor hic tereddut şüphelenme korku duygusu kalmadı icimde benimle uğraşan varlıktan kurtarırmısın beni dedkten sonra gülümsedi aniden okadar rahatladım hayatımda bu kadar rahat olamadım odanın icini cok güzel koku kapladı sonra pencereden kaybolup gitti tekrar elime cay kaşıgı aldıgımda sanki daha önce hic uğraşmamış gibi buna ihtiyacım yok diyip geri yerine koydum denemek isteyenlere daveti sansursuz bicimde vericem öm atmaları yeterli

Özelden yazamadım yazarmısımısınız rica etsem

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Luverver 02:13 24.09.19
Spitol banada özel mesajdan yazabilir misiniz mesaj atamiyorum denemek isterim

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
islamkalesi 02:29 26.09.19
Allah'tan korkun Allah'tan. Demon şeytandır.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
baser34 03:05 26.09.19
Şeytandan medet ummak , gelip seni musallattan kurtarması , gülmesi falan bana pek mantıklı gelmedi . Bahsettiğimiz şey şeytan yanlışmı düşünüyorum ?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
El Yiğit 07:03 26.09.19
İslam da, Kur'an ve sünnet dışı rukye haramdır.

---------- Post added 26.09.19 at 07:05 ----------

islamkalesi Nickli Üyeden Alıntı:
Allah'tan korkun Allah'tan. Demon şeytandır.
İblisin bile çekindiği türdendir..

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
islamkalesi 10:47 26.09.19
El Yiğit Nickli Üyeden Alıntı:
İslam da, Kur'an ve sünnet dışı rukye haramdır.

---------- Post added 26.09.19 at 07:05 ----------



İblisin bile çekindiği türdendir..
İblis onların atası la yiğit gardaşım

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
islamkalesi 10:57 26.09.19
Yaptığı necis şerli şeytanı memmun eden bir iş...
Kalbinin üzerine, Allah muhafaza şeytanı memmun edecek bir şey yazıyor... Allah'a sığınırım, şeytanın memmuniyet duyduğu nasıl bir anlamı var ki şeytan geliyor ve ona gülüyor,
Böyle yapanlara şeytan ve dostları zaten ilişmezler. bu sadece bir müddettir aslında.Bunu yapan kişiye ilk tavizi verdirdiler. Daha sonra dürtükleyip foruma yazdırttılar ve formülü millete dağıttırıyor.

Daha sonra şeytan kişiyi, rezil horlanmış, hakir kılınmış, aşağılık, pis ve alçak bir büyücü yapıncaya kadar durmayacaktır. Şu anda gördüğünüz üzere ikinci aşamada.

Rahatladığını iyileştiğini zannediyor fakat değil. Şeytanın emrindeki musallatı şeytanın işareti ile çekildi üzerinden. Fakat spitiol tevbe et! Seni bırakmayacaklar. Cehennemin en derin çukurunu hakedeceğin hale getirmek için bütün güçleri ile çalışacaklar. Tevbe et ve Allah'a sığın. Sen tevbe ettiğinde musallatının gitmediğini anlarsın zaten.

---------- Post added 26.09.19 at 10:59 ----------

islamkalesi Nickli Üyeden Alıntı:
Yaptığı necis şerli şeytanı memmun eden bir iş...
Kalbinin üzerine, Allah muhafaza şeytanı memmun edecek bir şey yazıyor... Allah'a sığınırım, şeytanın memmuniyet duyduğu nasıl bir anlamı var ki şeytan geliyor ve ona gülüyor,
Böyle yapanlara şeytan ve dostları zaten ilişmezler. bu sadece bir müddettir aslında.Bunu yapan kişiye ilk tavizi verdirdiler. Daha sonra dürtükleyip foruma yazdırttılar ve formülü millete dağıttırıyor.

Daha sonra şeytan kişiyi, rezil horlanmış, hakir kılınmış, aşağılık, pis ve alçak bir büyücü yapıncaya kadar durmayacaktır. Şu anda gördüğünüz üzere ikinci aşamada.

Rahatladığını iyileştiğini zannediyor fakat değil. Şeytanın emrindeki musallatı şeytanın işareti ile çekildi üzerinden. Fakat spitiol tevbe et! Seni bırakmayacaklar. Cehennemin en derin çukurunu hakedeceğin hale getirmek için bütün güçleri ile çalışacaklar. Tevbe et ve Allah'a sığın. Sen tevbe ettiğinde musallatının gitmediğini anlarsın zaten.
Gelen de bahsettiği kafir ifrit değildir ha. Onun gönderdiği bir uşağıdır. yada başka aşağılık bir kafir şeytandır.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
shahkhu 11:05 26.09.19
1 2