Tecrübe Ettikleriniz

Bugün 4. Günüm celcelutiye kasidesi - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

1 2 3 4 5 
Tecrübe Ettikleriniz>Bugün 4. Günüm celcelutiye kasidesi
Tarikinaksibend 02:57 26.12.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam selamün aleyküm ben celcelutiye yi okumaya basladim bugun 4. Okumami tamamladim. Okumalarimi gece yarisindan sonra yapiyorum. Ve okumaya baslamadan evvel güzel koku sürünüyorum. (Alkolsüz cok güvendigim yerden aldim beyaz oud diye bir koku fakat piyasadaki beyaz oudlar la alakasi yok muthiş bir koku ikamet etmekte oldugum yere 1300km uzak olmasina ragmen ordan aliyorum satan abi esans isinin ehli cok güzel esanslar yapiyor karisim vs.insan koklamaya doyamiyor. O orda calisan aslinda dükkanin sahibi bir seyyid efendi peygamber efendimiz sav in soyundan geliyor) Bana esanslarin %100 helal oldugunu söyledi 2 rekat ilahi riza icin namaz kiliyorum sonra 1 fatiha 3 ihlasi serife okuyup Rasulullah efendimizin (sav) ve Hz Ali (kv) hazretlerinin mübarek ruhlarina hediye ediyorum. Yarabbi sen kabul eyle vasil eyle haberdar eyle diye dua ediyorum. Sonra niyet ediyorum. Niyet ettim Allah rizasi icin celcelutiye kasidesini okumaya diye ilk 3 gün böyle niyet ettim ama bugün ki niyetimi farkli ettim. Niyet ettim Allah ın bana bir hadim müsahhar etmesi niyetiyle Allah rizasi icin celcelutiye kasidesini okumaya diye niyet ettim. Daha sonra euzu besmele cekip basliyorum. Ama kendimi rotasiz bir gemini kaptaniymisim gibi hissediyorum. Yol yordam bilmiyorum. Usülsüz vusül olmaz buyurmuş büyükler bende "özellikle celcelutiye" konusunda sizi ehil olarak görüyorum kusura bakmayin 50 msj ım olmadi zamanim olmuyor baska derslerim de var. Onun icin sizden yardim almak istiyorum siz ne buyurursunuz nasil devam etmeliyim. Benim niyetim bu zamanlar hadim sahibi olmak oldu. Cok istiyorum. Okumalarimda da bazi isaret ler oldu gibi me geliyor bilmiyorum tevafuk mu zann mı ? Ama sizin mesajlarinizin bir kismini okdum siz sırrın elinden alinmasindan bahsetmissiniz bu yüzden anlatamiyorum. Tabi siz ehil oldugunuz icin belki size anlatilir özelden ama bilgim yok. Hocam kisacasi bana bir yol gösterin istikamet üzere ilerliyeyim inşaallah. Riyazetse riyazette cekerim celcelutiye icin dünya yı elimin tersiyle itecek durumdayim. Celcelutiye ye karsi icimde cok buyuk bir iştiyak var.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Tarikinaksibend 03:02 26.12.19
Hocam sormayi unutmusum. Ben günde 1 kere okuyorum ama daha fazla okuyasim geliyor gunde kac kere okumam gerek. Veya bir mesajinizda yazmissiniz sadece bir beyite yogunlasip calismak vb. Gibi bunlar hakkinda da bilgilendirir misiniz Allah razi olsun.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 09:44 26.12.19
Tarikinaksibend Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam selamün aleyküm ben celcelutiye yi okumaya basladim bugun 4. Okumami tamamladim. Okumalarimi gece yarisindan sonra yapiyorum. Ve okumaya baslamadan evvel güzel koku sürünüyorum. (Alkolsüz cok güvendigim yerden aldim beyaz oud diye bir koku fakat piyasadaki beyaz oudlar la alakasi yok muthiş bir koku ikamet etmekte oldugum yere 1300km uzak olmasina ragmen ordan aliyorum satan abi esans isinin ehli cok güzel esanslar yapiyor karisim vs.insan koklamaya doyamiyor. O orda calisan aslinda dükkanin sahibi bir seyyid efendi peygamber efendimiz sav in soyundan geliyor) Bana esanslarin %100 helal oldugunu söyledi 2 rekat ilahi riza icin namaz kiliyorum sonra 1 fatiha 3 ihlasi serife okuyup Rasulullah efendimizin (sav) ve Hz Ali (kv) hazretlerinin mübarek ruhlarina hediye ediyorum. Yarabbi sen kabul eyle vasil eyle haberdar eyle diye dua ediyorum. Sonra niyet ediyorum. Niyet ettim Allah rizasi icin celcelutiye kasidesini okumaya diye ilk 3 gün böyle niyet ettim ama bugün ki niyetimi farkli ettim. Niyet ettim Allah ın bana bir hadim müsahhar etmesi niyetiyle Allah rizasi icin celcelutiye kasidesini okumaya diye niyet ettim. Daha sonra euzu besmele cekip basliyorum. Ama kendimi rotasiz bir gemini kaptaniymisim gibi hissediyorum. Yol yordam bilmiyorum. Usülsüz vusül olmaz buyurmuş büyükler bende "özellikle celcelutiye" konusunda sizi ehil olarak görüyorum kusura bakmayin 50 msj ım olmadi zamanim olmuyor baska derslerim de var. Onun icin sizden yardim almak istiyorum siz ne buyurursunuz nasil devam etmeliyim. Benim niyetim bu zamanlar hadim sahibi olmak oldu. Cok istiyorum. Okumalarimda da bazi isaret ler oldu gibi me geliyor bilmiyorum tevafuk mu zann mı ? Ama sizin mesajlarinizin bir kismini okdum siz sırrın elinden alinmasindan bahsetmissiniz bu yüzden anlatamiyorum. Tabi siz ehil oldugunuz icin belki size anlatilir özelden ama bilgim yok. Hocam kisacasi bana bir yol gösterin istikamet üzere ilerliyeyim inşaallah. Riyazetse riyazette cekerim celcelutiye icin dünya yı elimin tersiyle itecek durumdayim. Celcelutiye ye karsi icimde cok buyuk bir iştiyak var.
Keşke 50 mesaj hakkını doldurup mesaj atsaydın

Burda ne ayetel kürsü deneyimlerini ifşa edenler gördük devam edemediler..Allah a gittiği yolu ifşa ettiler dualarını gizli değil açık ettiler.Vardir bu istede bi hayir.

Öncelikle senin bi hadimin olamaz bunu aklına koy kardeşim,mevcudatta gördüğün görmediğin ne varsa hepsi Allahındır.Sahip olmaya calistikca tokat yer oturursun aşağıya.. Hele ki büyük azametli ruhanilere sahip olmaya çalıştıkça tokat öyle ağır olur ki zor kendine gelirsin..

Celcelutiye nazarını celb eden ilmi bi kaside olabilir bununla münacaat edip dualar edebilirsin fakat her hadimin yaratılış gayesi vardır bunun dışına çıkamaz..

Gidip bi askere benim kolum ağrıyor ağrısını geçir diyemezsin.Celcelutiye görevlileri musallat - büyü - savaş konularında çok iyidir.Sadece cinler için değil ifritleride ensesinden tutar.Sen şimdi böyle bi ruhaniye sahip olmak diyince benim bi gülesim geldi kusura bakma

7 - 14 - 21 günlük halvet riyazetli tertipleri vardır.Farz sünnetleri kılıp gün boyu sabah akşam celcelutiye okursun.Uzerinde vefkini bulundurursun oud zaten celcelutiyenin kokularındandır o güzel tevafuk olmuş..

Sen niyetini söyle ona göre bi yönlendirme yapalım..

Yaşın kaç ? Evli misin ? Mesleğin nedir ?

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Tarikinaksibend 10:58 26.12.19
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam cevabiniz icin Allah razi olsun. Hocam yaşım 16 meslegim yok okuyorum ve kuran-ı kerm dersi aliyorum.(tashih-i huruf)
Hocam celcelutiyenin görevlilerinin bana hadim olmayacagini az bucuk tahmin ediyordum benim niyetim ulvi bir ruhani olsun da hangisi olursa olsun hepsi de mübarektir. Eger siz derseniz; sen hic bir hadim sahibi olamazsin. O zaman bu ilmi ögrenmek icin vefk,tilsim vs. Yazabilmek icin veya bana bu ilmi ögretecek bir ruhani icin celcelutiye ile yapabilecegim calisma nasil dir bana yol gösterir misiniz

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Celcelutiye 11:00 26.12.19
Tarikinaksibend Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam cevabiniz icin Allah razi olsun. Hocam yaşım 16 meslegim yok okuyorum ve kuran-ı kerm dersi aliyorum.(tashih-i huruf)
Hocam celcelutiyenin görevlilerinin bana hadim olmayacagini az bucuk tahmin ediyordum benim niyetim ulvi bir ruhani olsun da hangisi olursa olsun hepsi de mübarektir. Eger siz derseniz; sen hic bir hadim sahibi olamazsin. O zaman bu ilmi ögrenmek icin vefk,tilsim vs. Yazabilmek icin veya bana bu ilmi ögretecek bir ruhani icin celcelutiye ile yapabilecegim calisma nasil dir bana yol gösterir misiniz
50 Mesaj hakkını doldur özelden konuşalım inşaAllah,burdan olmaz o sohbetler kardeşlik

Önce bi doğuştan gelen yetilere bakalım sonra yönlendirme yaparız

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Tarikinaksibend 11:03 26.12.19
Tamam hocam Allah sizden razi olsun. Cok teşekkür ederim.
50 msj olunca özelden yazarim inşaallah.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Zümer 11:40 26.12.19
Rabbim kim bilir hangi hayır kapılarını caldirir size Ayetel Kürsi ifsasi yapanlardan biri olarak söylüyorum kardeşim huzurda ettiğin niyetleri ve özel halleri paylasma.
50 mesaj fazla vaktini almaz 1 saatini ayiriver. Celcelutiye hocamızın da peşini bırakma Mubaregin tavsiyeleri güzeldir yerindedir. Hayır üzere kal

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Logos 11:42 26.12.19
Tarikinaksibend Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocam cevabiniz icin Allah razi olsun. Hocam yaşım 16 meslegim yok okuyorum ve kuran-ı kerm dersi aliyorum.(tashih-i huruf)
Hocam celcelutiyenin görevlilerinin bana hadim olmayacagini az bucuk tahmin ediyordum benim niyetim ulvi bir ruhani olsun da hangisi olursa olsun hepsi de mübarektir. Eger siz derseniz; sen hic bir hadim sahibi olamazsin. O zaman bu ilmi ögrenmek icin vefk,tilsim vs. Yazabilmek icin veya bana bu ilmi ögretecek bir ruhani icin celcelutiye ile yapabilecegim calisma nasil dir bana yol gösterir misiniz
16 yaşındasın maşallah , bu ilimlere erken başlamak herkese nasip olmaz.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Tarikinaksibend 11:52 26.12.19
Simla Nickli Üyeden Alıntı:
Rabbim kim bilir hangi hayır kapılarını caldirir size Ayetel Kürsi ifsasi yapanlardan biri olarak söylüyorum kardeşim huzurda ettiğin niyetleri ve özel halleri paylasma.
50 mesaj fazla vaktini almaz 1 saatini ayiriver. Celcelutiye hocamızın da peşini bırakma Mubaregin tavsiyeleri güzeldir yerindedir. Hayır üzere kal
Allah razi olsun. Evet farkindayim celcelutiye hocanin ilmim sahibi oldugunun dediginiz gibi pesini birakmamaya calisiyorum. Sizde dua edin inşaallah.

---------- Post added 26.12.19 at 11:53 ----------

Logos Nickli Üyeden Alıntı:
16 yaşındasın maşallah , bu ilimlere erken başlamak herkese nasip olmaz.
Allah razi olsun. Ben gec kaldigimi düsünüp üzülüyordum. Tesekkürler. Dua edin inşaallah.

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Zümer 12:06 26.12.19
Rabbim nasibinizi artirsin kardeşim. Niyetinizden daha hayırlı niyetler yaptırsın inşallah

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4 5