Tecrübe Ettikleriniz

Celb yardımmm - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
Etiketlenen Kullanıcılar

Tecrübe Ettikleriniz>Celb yardımmm
Tahm 08:02 25.04.20
Selam arkadaşlar bn eski sevgilimi tekrar hayatıma almak için ne yapmam gerekiyor @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] hocayla nasıl görüşecez 50 yorum diyor şaka gibi teşekkürler yazın yorum silinmesin diye diyor Allah razı olsun

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Facebook Twitter Google Digg LinkedIn tumblr Getpocket Reddit Email
Faris4735 13:27 25.04.20
Bu konular tehlikeli bence dua et girme bu işlere Allah korusun ya sen ya o musallat girerseniz ozaman anlarsın en çok korkman gereken şey musallat kapmamanız aslında o işlemin sonucunda günah kapından seni şeytana taptıracak kadar güçlü cinleri bedenine alıp vesveselere savunmasız olabilirsin en çok ta korkman gereken sen ve sevgiline gelmemesi doğacak çocuğunuz onlarda doğar sa o tohumun meyvesi olmak ta Bi okadar tehlikeli rabbim bizi tüm müminleri böyle şeylerden korusun neuzubillahh..

---------- Post added 25.04.20 at 13:29 ----------

Çok tesirli dualar mevcut o duaları da Bi detaylı bak sonuçlarında öngör müslümansan bunları sana söylemek benim boynumun borcudur burda kim ne derse desin kapılardan girerler sen hiçbirşey yok sanarsın hayatının en önemli şeylerini senden alırlar görmezsin fark etmesin birşeyim olsun diye yardım istersin bin şeyinden olursun.!

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Tahm 03:43 26.04.20
Demek bu kadar kötü sonuçlar doğurabilir herkes yazmış vs bn merak ettim. Bn allahın izniyle onun esmalarını okumaya devam edeyim en iyisi teşekkürler arkadaşlar Çok saolun

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Kırklar 08:21 26.04.20
celp sadece karı kocaya yapılır ayrıca

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Tahm 22:20 26.04.20
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] saol kardeşim eyvallah bilmiyordum

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
krsd 22:28 30.04.20
Şu celb konularını görünce psikolojim bozuluyor.

Haram kardeşim haram. Birini sevmiş olman ve sana geri gelmesini istemen onun hayatını mahvedeceğin anlamına gelmez. Bak haramlığından ziyade hayat mahvediyorsun diyorum. Kişiye verdiği ruhsal bunalımı anca biri sana aynısını yaparsa anlayabilirsin tarifi yok bunun. Yapmayın!

Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi