Sayısız zikir çeksem mi daha iyi yoksa sayısız mı?
Arkadaşlar merhaba. Konulara baktım ama istediğim cevabı veren konu bulamadım. Ben sayılı zikir değil de daimi zikir çekmek istiyorum. Ancak sayılı mı zikir çeksem daha faydalı olur yoksa uyandığımdan gece uyuyuncaya kadar la ilahe illallah demek mi daha faydalı olur ? Belli aşamalara gelmek Allahın sevgisini zikirle kazanmak için sayı şart mıdır ?
|
Üveys zikri tam sana göre
|
Alıntı:
|
Alıntı:
---------- Post added 26.04.20 at 00:13 ---------- Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] uzak dur kardeşim o üveys zikri denilen şeyden. Başına beladan başkası isabet etmez çekersen o zikri emin. Ol. Tecrübe konuşuyor
|
Alıntı:
|
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Evet dıştan problem yok gibi görünür başlarda tatlıdır bile ama sonradan pisliği çıkar ve temizlemek uğraştırır.
|
Sayısız Zikir
Arkadaşlar merhaba.
Ben sayılı zikir çekmek istemiyorum. Örnek verecek olursam eğer. Sabah uyanınca gece yatıncaya kadar la ilahe ilallah zikrini çeksem bu zikrin sırrına eremez miyim ? Allah'a yaklaşamaz mıyım ? Allah'a yaklaşmak için illa ki sayılı zikir mi çekmek gerekir ? Sayılı zikir çekersem ne kazanırım ? Sayısız çekersem ne kazanırım ? |
Alıntı:
|
Zikirdeki sayı disiplini;beynin sinaptik coşkunluk seviyesi, hücreler arası devre bağlantı gücüdür. Her bir tekrar, beyinde sinaptik seviyede gelişim meydana getirir.
Zikirde sayı değeri, belli bir noktaya ulaştığı anda beyin; kainatla, eşyayla, insanla, atom altı, atom üstü yapıyla irtibat kurabilir. İnsan, donmuş enerji kütlesidir.Kütleyi elektron mikroskobunun altına koyduğunuz anda gözün görebileceği tek şey, titreşen atom altı parçacıklardan ibaret ilmi ilahidir. Atom altı yapının titreşim seviyesi, beynin titreşim seviyesiyle eşitlendiği anda kuvvetler organize olup; arzu edilen dua gerçekleşmiş olur inşaallah. Beyin, hassas bir cihaz... Sayı yüksek olsa algı, düşünce bozulur; düşük olsa arzu edilen fayda gerçekleşmez. Misal; yeni kitap okumaya başlayan birisine 10(on)sayfa oku diyebilirsiniz. Fakat; orta seviyeli bir bilinç, sahibine 10(on)sayfa az kalır; doyum vermez değil mi? Veya hızlı okuna tekniğiyle günlük 500 sayfa kitap okuyup, kitabın işini bitiren bir beyin; sahibine sanırım bir sınırlama getirmek komik olur. Kaç sayfa kitap okunduğu, kişiden kişiye değişir önem kazanırken, zikirde sayı olmaz demenin insafını size bırakıyorum. Beyin, muazzam bir cihaz. Bu cihaz, sürekli sıcak tekrar, tefekkür, ibadet çalışmalarıyla gelişme sağlayabilir. Bu noktada beyni, sayı ile dövmek; kapasitesini arttırmak gerekiyor. Tarikatlarda sayı, belli belli periyotlarla bu sebeple arttırılıp beynin gelişmesi hedeflenir. Tıpkı bunun gibi her beynin ustalığı, zikirdeki sayı tekrarı bir olmaz. Seviye, istidat,kabiliyete göre sayı farklıdır. Beynin işlem hacmine göre sayı değişir. Zikirde ustalaşmış bir kişi, günlük 120(Yüzyirmi)bin "Allah" zikri çekerken, zikre yeni başlayan bir kişi 5 bin "Allah" zikrini bir saate ancak bitirebilir. Sayıya takılmayalım diyemeyiz. Sayı demek belli bir enerji seviyesi demektir. Manyetik kuvvet arttığında bir genlik meydana gelir ve neticede arzu edilen cazibe ve çekilim sağlanmış olur. Sayıyı boş vermek, beyni ve beynin işletim sistemini hafife almak olur. |
dikkat etmelisin
Kendi kafana göre sayı belirleyip hatta gün belirleyip terkip haline getirip zikr çekmemelisin diyebiliyorum çünkü hangi kapıyı kime açtığını bilemezsin Tanıdığım ehil bir hoca vardı kendisi musallata maruz kalmış bir ablamızdan bahsetti kadın 41 gün 41 defa Kadir suresi okuyarak dilekte bulunmuş sonrasında musallat kapmış tabi ki burada Surenin yaptığı olumsuz bir şey yok en güzel surelerden okumayın musallat kaparsınız denmiyor fakat kafaya göre bir şey belirlememek lazım önemli olan bu çünkü enerji denen bir şey var
|
Allahu tealanin istediğin ayetini dilediğin kadar sayi olmaksizin okuyabilir kapi falan filan açilmasi hikaye böyle şeylere inanma inanmakta iman etmek gibidir inandiğin şeyi amele de dönüştürdünmü iman ettiğin yerde problemler oluşur allahin tasvip etmediği amel inanç biçimi bunlar küfre sokar kuran ve sünnette bize bildirilmeyen tüm metodlardan uzak sur sadece peygamber efendimizin zikirlerini subhanallahi ve bihamdihi gibi la ilahe illallahul melikúl hakkul mubin gibi yada la ilahe illa ente súbhâneke inni kúntú minezzalimin ve daha biçok var böyle butür zikirleri çek istediğin kadar yada peygamber efendimizin sünnetine uy 100 70 33 gibi rakamlar ama bu rakamlarada enerjisel vs gibi şart falan koşma sayiya riyat edilemez edenler ve etmenin şart oldugunu söyliyenler bu bilgiyi aldiklari kişinin kitaplarini alip kuran ve sünnetle karşılaştırsınlar celaleddin rumi beyazit bestami ibni arabi vs gibi zatlarin kuran ve sünnetle alakasi olmadigini görecekler said nursiye deyinmiyorum bile şirk dolu kitaplarini bize siz anliyamazsiniz hrmen öyle burda falanca şryi kast ediyor diyenler kalpleri allah tarafindan mühürlenmiş kimselerdir şüphe yokki kuran apaçıktır nursi gibi zatlar öyle kinayelerle onu açıklamaya çalişmişki okurken zaten birşey anlamiyorsun kurani okuyprsun ama direk anlıyorsun bunu inkar edenler allahin ayetini inkar etmiş olan kimselerdir . Üveysi zikrinde ise burfakilerde görsün tevessül meselesinde la ilahe illallah estağfurullah ve salavat var diye biliyorum bublarin sayilarinda değil tevessüllerinde problem var tevessül diye birşey bidat olduğundan ve o tevessül ettiği yerlerin çoğu şirk ehli ve bidat bi şey olduğundan bu dualari günde 3 seferde tekrar tekrar hergün yapinca elbette şeytan aldiği ruhsatnameyi aninda uygular içinizde fink atarlar oynatirlar sizi hoşgeldin aramiza diye .
|
Faris arkadaşımız biraz sallamasyon yaparak konulmuş ve devrin alimleri hakkında terbiyesizlik etmiştir.
Sanki kendisi onlar gibi ömrünü ilimle geçirmiştir ve onlara reddiyeler ve ispatlar yapmış.. Örneğin: Hz. Ali radıyallahu anh’den rivayet edildiğine göre Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem ona ve Fâtıma radıyallahu anhâ’ya: “Yatağınıza girdiğiniz zaman –veya istirahate çekildiğiniz zaman– otuz üç defa Allahü ekber, otuz üç defa sübhânallah, otuz üç defa da elhamdülillâh deyiniz.” buyurdu.(Buhârî, Farzu’l–humüs 6, Fezâilü ashâbi’n–nebî 9, Nefekât 6, 7, Daavât 11; Müslim, Zikr 80. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, Edeb 100.) |
Alıntı:
|
Mevlana'ya Muhyiddin Arabiye Bayaziti Bistama Said Nursiye ve senin daha dile getiremediğin bir çok Allah dostuna karşı olacaksın onların ömrünü nerelerde nasıl geçirdiğini bileceksin sonra 3-5 kendini bilmezin çevirilerinden gelip burada ahkâm keseceksin öyle mi?
Sen kesin süleymaniye vakfını kuran bir adam vardı neydi adı unuttum, ya da mustafa islamoğlu kafasında bir adamın peşine takılmış gidiyorsun.. |
Alıntı:
|
Evet arkadaş rengini belli etti eeee herkes nereden besleniyorsa yandaşını da oraya götürür kargalar seni almış leşe götürmüş haberin yok..
|
Alıntı:
|
İnsanlar dinden uzaklaştıkça boşluğa düşerler ve şeytan bu boşluğu her zaman doldurur.
Bu arkadaşında boşluğunu hemen doldurmuş ne yazıkki. |
Hz ali Beyazid bestamii ibni arabi said nursi mevlana baska laf sokacagin kac kisi kaldi yanlis yoldasin yolunu degistir
|
Alıntı:
|
Ibni arabanin internnette dolasan bi kitabini bem de indirdim tilsim celp muhabbet konulu kitabi ama onu yazan ibni arabi degil celculitiye konusuna gelirsel bi cok kisi hz alinjn celculityeyle alakasi olmadigini soyler bence sen her yazana her esere inanma incilde eskiden safdi ama ne yaptilar incili insanlar degistirdi ve diger insanlara yutturdu ve 4 e bolduler matta markos luka yuhanna die
|
Alıntı:
يَٓا اَيُّهَا الَّذٖينَ اٰمَنُٓوا اَطٖيعُوا اللّٰهَ وَاَطٖيعُوا الرَّسُولَ وَاُو۬لِي الْاَمْرِ مِنْكُمْۚ فَاِنْ تَنَازَعْتُمْ فٖي شَيْءٍ فَرُدُّوهُ اِلَى اللّٰهِ وَالرَّسُولِ اِنْ كُنْتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّٰهِ وَالْيَوْمِ الْاٰخِرِؕ ذٰلِكَ خَيْرٌ وَاَحْسَنُ تَأْوٖيلاًࣖ* Ey iman edenler! Allah’a itaat edin, peygambere itaat edin, sizden olan ülü’l-emre de. Eğer bir hususta anlaşmazlığa düşerseniz -Allah’a ve âhirete gerçekten inanıyorsanız- onu, Allah’a ve peygambere götürün. Bu, elde edilecek sonuç bakımından hem hayırlıdır hem de en güzelidir. |
Gel ne olursan ol yine gel
Alıntı:
Bizim dinimiz müthis inceliklerle dolu bir din ve sen MEVLANA nın dünyada imtihanlar yaşayan bizler için söylediği 'Ne olursan ol yine gel' sözüne bile öyle takmışsın ki senin yolun kibir olmuş kardeşim Küçümsediğin ,imtihanlara tabi tutulan, zor şeyler yaşamış yada yaşayacak olan insanlara bir umut olan söze bile sen takmışsın BAK KURAN DA YAZAR Kİ SİZİN DİNİNİZ SİZE, BENİM DİNİM BANADIR. SEN HİÇ ENGİN BİLGİLERİNİ BİZLERE KANITLAMA ÇÜNKÜ SENİN Kİ SANA BENİM Kİ BANADIR KURANDA GEÇİYOR! AMA TABİİ SEN DAHA İYİ BİLİRSİN.. :) |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Alıntı:
Tasavvuf farklidir ve o makamlara girmekde her baba yigidin harci degildir benim tanidim bi kac insan oldu bu zamana kadar gunde 80 bin esma ceker ve bu esmyai 40 dk da ceker burda hatta bana baya kisi guldi kimse cekemez 40 dkda die zamani bast edebilirsen cekersin normal de mantiksiz dediler ama bu esmayi ceken kisinin yuzune tukursen o senin elini oper acaba allaha karsi ne hata yaptimda bu kul benjm yuzume tukurdu der istigfara baslar ama baska birinin yuzume tukursen seninle kavga yapar yani burda onemli olan kisidir ve kisinin kalbidir irtikaditidir kalb merhametliyse kisi guzel ahlakliysa beyini kalbi zikir ve sunnet uzeriyse zaman mekan mantik ilkeleri bu kullar uzerinden kalkar ruh ne kadar allaha cok yakinsa perdeleri allah sevgisi uzeriyse allah gibi gorur allah gibi sever allah gibi duymaya baslar 10 saatlik yolu 15 dk da yurur 10 sene sonra olucak bi olayi aninda gorur ayda bi kez su icse bisey yemese allah onu yasatir buda iste normal insanlarda olmaz yani boyle insanlarida normal insanlar statusune koymak yanlistir bu yuzden tasavvuf makamlar farkli konulardir mantiksizi mantiklida yapabilir bunu anlamak icin normal insan gozuyle olmaz yani anlican kul vardir baska bi kul daha vardir bambaska bi kul daha vardir. |
Alıntı:
Keşke daha net ve anlamlı cümlelerle açıklasan bazı şeyleri diğer türlü asla seninle aynı frekansta olacağımızı düşünmüyorum Sen Allah dostlarına saygılı değilsin bu seni cahil yapar sürekli bir şeylere kanıt aramak yada bu yolda tüm insanlığa faydalı şeyleri daha açık daha ulaşılabilir daha anlaşılabilir hale getiren belki de onlara açıklanan sırları yada tecrübelerini bizlere nakleden zatlar hakkında ki düşüncelerinin çok katı tutarsız ve saçma olduğunu düşünüyorum Dilinden düşürmediğin şey şirk konusu kimse öyle bir şey yapmıyor ben neden senin gibi anlamıyorum bunları yada burada ki üyeler neden senin gibi düşünmüyorlar bir düşün isterim Sorguladığın şeylere dikkat etmelisin yaşadığın zamanla onların yaşadığı zamanı bir tutmamalısın bu arada ne kadar çok sorgularsan o kadar çok batarsın bir örnekle açıklıyim Öldüğümüz de asıl ve sonsuz hayatımız başlayacak değil mi cennet ve cehennem sonsuz kelimesini dünya beyniyle idrak edebilmek bile zor ama düşündükçe insan nasıl ya diyor ve iş çıkılamaz bir hale geliyor sonrası daha sıkıntı düşünce düşünceyi doğuruyor vesvese vesveseyi getiriyor ve sorgulamak hiç bitmiyor sen de bunu yapıyorsun Eserlerin değiştirilebilmesi olağan bu olabilir ama şirk ben şimdiye kadar bunu bu alimlerde görmedim ve böyle bir şey olsaydı bu kadar insan sessiz kalmazdı bakış açını değiştir |
Alıntı:
|
Alıntı:
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 14:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
HavasOkulu.Com