Zikirlerin Etkisini Daha Kısa Sürede Görme.
Arkadaşlar çektiğimiz zikirlerin, esmaların üzerimizde olan tecellisini daha kısa sürede görmek için bazı şartlar vardır. Bu şartları uygulayarak esmalarımızı, zikirlerimizi çekersek inşaAllah başarılı oluruz.
Şartlar şu şekilde; 1. İnsanlardan ve evlerden uzak olmalı. 2. Giysileri helal olmalı. 3. Yedikleri helal olmalı. 4. Oruç tutmalı. 5. Az yemek yemeli. (Bu çizgiyi aşarsa ameli bozulur.) 6. Her gün gusül abdesti almalı. 7. Canlı ve canlıdan çıkan şeyleri yememeli. 8. Uyku bastırmadıkça uyumamalı. 9. Başka bir işle meşgul olmamalı. 10. Kıbleye yönelerek, toprak veya çakıl üzerine oturmalı. 11. Başı öne eğik olmalı. 12. Allah'a ibadet etmeye niyet edip, hicabın keşf olmasına niyet etmemeli. 13. Her abdest bozulduğunda abdest tazelemeli. 14. Bu süre içinde hiç kimseyle konuşmamalı. 15. İhtiyacı olan herşeyi kendi eliyle yapmalı. 16. Çok ağlamalı ve pişman olmalı. 17. O müddet içinde ince ve şeffaf elbise giymemeli. 18. Giysileri beyaz renk olmalı üzerinde siyah renk bulunmamalı. 19. Allah Teala'nın icabet edeceğine inanmalı. Bu şartları uygularsak başarılı olacağımızı söylüyor yazar. Arkadaşlar biliyorum buradaki yazılı şartların hepsini uygulamak biraz zor bizim için. Yine de sormak istiyorum. Sizin uyguladığınız bir madde varmı bunların arasında? Kaynak: Şumusul Envar ve künüzül Esrar. (syf. 329-330) |
Allah razı olsun bu güzel bilgiler için...
|
Çok ağlamalı diye birşeymi var Allah aşkına bu bilginin kaynağı nerden geliyor.
Çok ağlamak göze zarardır gözleri bozar. Hz yakup oğlu hz yusuf için ağlamaktan gözleri kör oldu. Bende bir ara 45 dk boyunca eşimi üzdüğüm için ağladım önümü net göremedim. Zikirin canlı ve canlıdan çıkan besinleri yiyip yememekle alakalı bir durumda yok. Giysi rengine gelincede çok alakasız. Giysinin önemli olan temiz olmasıdır rengi değil. Şehirde çakıllı olan yerleri nerden bulacaz :D |
Alıntı:
|
447. Abdullah İbni Mes’ûd radıyallahu anh şöyle dedi:
Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem: – “Bana Kur’an oku!” buyurdu. Ben: – Ey Allah’ın Resûlü, Kur’an sana indirilmişken ben mi sana Kur’an okuyayım? dedim. Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem: – “Kur’an’ı başkasından dinlemekten pek hoşlanırım” buyurdu. Bunun üzerine ben kendilerine Nisâ sûresini okumaya başladım. ” “Her ümmetten bir şâhit getirip seni de bütün bunlara şâhit tuttuğumuz zaman onların durumu nice olur?” anlamındaki âyete [Nisâ sûresi (4), 41] geldiğimde: – “Şimdilik yeter!” buyurdu. Bir de baktım Resûlullah, iki gözü iki çeşme ağlıyordu. Buhârî, Tefsîru sûre (4), 9, Fezâilü’l- Kur’ân 33, 34; Müslim, Müsâfirîn 247. Ayrıca bk. Ebû Dâvûd, İlim 13; Tirmizî, Tefsir 5 448. Enes İbni Mâlik radıyallahu anh şöyle dedi: Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem, bir benzerini daha önce asla duymadığım pek etkili bir hitâbede bulundu ve şöyle buyurdu: “Eğer siz, benim bildiklerimi bilseydiniz, mutlaka az güler, çok ağlardınız. “ Enes, bunun üzerine Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem’in ashâbı, yüzlerini kapatıp hıçkıra hıçkıra ağladılar, demiştir. Buhârî, Küsûf 2, Tefsîru sûre (5), 12, Nikâh 107, Rikak 27, Eymân 3; Müslim, Salât 112, Küsûf 1, Fezâil 134. Ayrıca bk. Tirmizî, Zühd 9; Nesâî, Sehv 103, Küsûf 11. 23; İbni Mâce, Zühd 19 449. Ebû Hüreyre radıyallahu anh’den rivâyet edildiğine göre Resûlullah sallallahu aleyhi ve sellem şöyle buyurdu: “Allah korkusuyla gözyaşı döken kişi, sağılmış süt memeye dönmedikce cehenneme girmez. Cihad tozu ile cehennem dumanı asla bir araya gelmez. “ Tirmizî, Fezâilu’l-cihâd 8; Zühd 9. Ayrıca bk. Nesâî, Cihâd 8; İbni Mâce, Cihâd 9 |
Bazilari dusundurucu ama bazilari dogru.
|
Toprak ve taşın üzerine oturmalı kısmı rahat olamazsan zikirdede rahat olamazsınki bence rahat olmalı hem dizlerin ağrır.
|
Ayrıca ek olarak eğer bir ulvi/sufli varlıkların gelmesini istiyorsanız bir tütsü yakmanızda yarar var. karanlıkta ve gece saatlerinde zikir çekmek de deneyimlerime göre etkiyi artırıyor.
|
Alıntı:
Allah razı olsun okumamıza vesile oldunuz |
Alıntı:
|
Sayın @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...], Allah-u Zülcelal razı olsun.
|
Ağlamaktan kasıt belkide gönülden ağlamaktir.Beyaz güzel bir renk olduğu için olabilir hatta istihareyle yatarken beyaz giyinmek gerekliymiş.Çakıl ve taş mevzusu enerji olarak demiş olabilirler.Canlı ve canlıdan çıkan yemekleri yememek demek riyazat yapmaktır,bunun etkisini herkes bilir zaten.Temizlik için ise zaten temiz olman gerekiyor bunun giydiği rengi ole ne alakası var.Yani düşününce Hepsinin de bir mantığı var reddetmek yerine tefekkur etmek gerekir.Renklerinde enerjisi var.Ben siyahi çok seviyorum bütün kıyafetlerim siyahtır.Büyükler hep bana ikaz etmişler siyah giyinme diye açıklamasında yapmışlardır hatta ama suan hatirlamiyorum..
|
@ozedua arkadaşımız güzel açıklamış teşekkür ediyorum kendisine
|
Paylaşım için teşekkürler
|
Yapılan zikrin vefkini üzerinde bulundurmak da faydalıdır.
|
Allah razı olsun sizlerden
Allah razı olsun sizlerden
|
allah razı olsun
|
Alıntı:
canlıdan çıkan şeylerin yenmemesi doğru beyaz elbiseyide duydum. dinde birçok mertebe artık amellere göre kime neresi nasip olacak. birde ağlama olayına gelince eee peygamber ağlamasından bahsediyorsun. Hz Ali diye hatırlıyorum ayakta su içipte ölmeyene şaşarım demişti. Ne yani ayakta içenler ölüyor mu şuan ;) |
hz yusuf kuyuya atıldığında malum yakub as öyle ağlarki ağlamaktan bayılır bitap düşer cebrail as gelip yakub as ma ey yakub as ağla allah senin ağlamanı seviyor buyurduğunu işitmiştim
|
Allah razı olsun
|
Allah razi olsun
|
Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 07:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
HavasOkulu.Com