Havas Okulu - Tekil Mesaj gösterimi - İstihareye Bilinçaltı Dahil Olabilir mi?
Tekil Mesaj gösterimi
  #3  
Alt 01.03.20, 21:23
Alun Alun isimli Üye şimdilik offline konumundadır
Üye
 
Üyelik tarihi: 08.01.20
Bulunduğu yer: Viyana
Mesajlar: 79
Etiketlendiği Mesaj: 2 Mesaj
Etiketlendiği Konu: 0 Konu
Standart

Aleykum Selâm. Biliyorsunuz ki "abdestli yatın" ilâvesi veriliyor istihâre edildiğinde, sünnet olması yanısıra bu şeytanın karışabilmesine engeldir kaldıkı Kürsi Âyeti gibi okumalarda bulandırmaya mâni olur. Ama bunlar yoksa evet karışabilirler bir Hadiste "Şeytan Ben olarak görünemez" vardır, anlaşılıyor ki Rüya yoluyla Şeytan aldatması mümkün. Bilinçaltı demişsiniz o biraz detay gerektiricek ama görüşümü aktarayım. Misâl vereyim Bir olay olacaktır Aileyi etkileyen ve sizlere uyarı rüyası gelir, farklı cisim kişiler olur ama benzer olay (aynı değil) görülür mesaj aynı fakat görünen sûretler farklılaşabilir. Sebebi Bilgi geldiğinde Hakk'tan Sûretsizdir. Sizdeki bilgiye göre en yakın görüntüler tabir câizse dönüştürülür ve cisim sûretler "sizce" olan bir dile geçmiş olur (Sizin İlminize göre İlmin yansıması ). Bu bilgide yani "Nefs camı" diyeyim yansımış oluyor ki tam burada bilinçaltı dediğiniz nokta yatmakda.
HŞ: Hz. Ebu Hüreyre (radıyallahu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalatu vesselam) şöyle demişti: "Benden sonra, peygamberlikten sadece mübeşşirat (müjdeciler) kalacaktır!" Yanındakiler sordu: "- Mübeşşirat da nedir`?" " Salih rüyadırl" diye cevap verdi." Muvatta'nın rivayetinde şu ziyade var: "Salih rüyayı salih kişi görür veya ona gösterilir."

Kaynak:**Buhari, Tabir, 5; Muvatta, Rüya 3, (2, 957); Ebu Davud, Edeb 96,(5017).

Ebu Hüreyre (radıyallahu anh) anlatıyor: "Resûlullah (aleyhissalatu vesselam) buyurdular ki: "Zaman yaklaşınca, mü'minin rüyası, neredeyse yalan söylemeyecek. Esasen mü'minin rüyası, peygamberliğin kırk altı cüzünden bir cüzdür." Buhari'nin rivayetinde şu ziyade var: "Peygamberlikten cüz olan şey yalan olamaz."

Kaynak:**Buhari, Ta'bir 26; Müslim, Rüya 8, (2263); Tirmizi, Rüya 1, (2271); Ebu Davud, Edeb 96, (5019).

Yani özetlersek, Doğruluk payının, kişinin doğruluğuna bağlı olduğu işaret edilmiş . Samimiyetten ayrılmıyorsanız yanılma ihtimalinizde yoktur. Nefs dediğimizi'de Bilinç bütünü olarak anlayın, ve O süzgeçten(veya cam gibi) görüşünüzün olduğunu. Umarım tatmin edici olmuştur.
Alıntı ile Cevapla
 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147