Sorularınız

Aklınıza takılan her türlü soruyu buradan sorabilirsiniz.

Tövbe almak ne demek nasıl alınır - Sayfa 2 - Havas Okulu
Mobil Görünümdesiniz Klasik Görünüm için TIKLAYINIZ Kayıt ol
Havas Okulu
1 2 3 4 
Sorularınız>Tövbe almak ne demek nasıl alınır
aydemir 19:42 24.09.16
Müsait olduğumda bu konu hakkında inşallah biraz bilgi vereceğim




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ahmet Can 12:03 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tartışmıyorum sızınle sızın mertebenız sızın olsun ben mertebe meraklısı değilim tarıhte hıçbır salıh evlıyaullah mertebe peşinde koşmadı Ahmed er Rufaı k.s komuşusunun pıslık suyuna tahamul edıp yıllarca susup temızledı komşusu musluman bıle değğildi gayri muslım dı ve komşusu bunu öğrendığı zaman o gayrı muslım hemen tevbe ettı dedi ki muslumanlık böyle demek ve musluman oldu Hz.Şeyh Mevlana halıd kendısı buyuk alımdı ama bır şeyh ın yanında haşa tuvalet temızlerdı hata o kadar nefsıne sus yeter demişti ki öyle terbıye etmıştı kı nefsını dilli ile temızlemeye çalıştığını görduklerınde hemen şeyh e söyledıler şeyh ı dedı kı artık benden alacak bışeyın yokk şeyhını geçmıştı rıvayette göre şeyh mevlana halıdın çok fazla sayıda halıfesı olmuştur çunku bunlar mertebe ıstemedıler ıstemezler O kadar Allah a derin saygı ıçındeydıler kı onun kullarına da saygı ıçndeydıler mevlana mısalı sofılerın tuvaletıne bıle nasıl temızlemeye çalıştığını anladın mı ve daha bır suru evlıyaullah Yine Rabiatül Adevî: "Ey Rabbim eğer ibadeti cennet için yapıyorsam cennetine koyma; eğer cehennem korkusuyla ibadet ediyorsam cehennemine koy,ben sadece senin rızan için kulluk ediyorum". Cennet makam değil mi mertbe değil mi bak ıstemış mı mertebe Allah ın velılerı Allah ın dıledığıklerı dışında hıç bırşey bılemezlerdı ve Levh ı mahfuz zaten yanlış çok yanlış bılemezler kendılerının Levh ı MAhfuzu nu dahı bılemezler canım kardeşım bak yapma lutfen canım kardeşım benım amacım gönul yıkmak değil biz gönul yapma peşindeyız Şeyh Abdulbaki k.s bir sohbettinde diyor kı Allah u teala dunyaya lanet etmıştır bız dunya ıstemıyoruz buyurmuştu bızde bu salıhlerın ızınden gıtmeye çalışıyoruz mertebe gerekmez bıze sevgı lazım Allah u zul celalın sevgısı dunyalık ısteklerımız gösterış olamaz ancak ıhtıyac dahılınde beşeriz bız muhtacız Ama Allah u zulcelal Semed tır. O hıç bırşeye muhtac değildir. Hz.Muhammed s.a.s bırçok şey bılebılır ama bu yıne Levh ı Mahfuz u görmuştur Herkesın Levh ıMahfuzu nu bılıyordur demek ona ıftıradır bakın ben bır önce ki mesajda Hz. Yusuf un Hz. Yakup un durumuyla ayetle size cevab verdım eğer sızın cevabınız olsaydı ayetle veya sahıh bır hadısle cevab verırdınız ben bunları yazıyorum okuyan duşunen anlar amacım yıne sadece sız değilsinız @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] tum uyelerın yanlış duşuncelere kapılmasınlar dıyedır. ve @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abiyi de konuya davet edıyorum Allah rızası için ilgilensın bilgilendirsin bır zahmet esselamun aleykum[COLOR="Silver"]

---------- Post added at 12:03 ---------- Previous post was at 12:01 ----------

[/COLOR @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi musaıt bır zamanda bılgılendırın ınş. ben olabıldığınce ızah ettım takdir Allah ın dır




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Frost 12:39 27.09.16
Ahmetcan bilgiler icin tesekkurler allah razi olsun

---------- Post added at 12:39 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

Mursidle levhu muhafiz yoktur die biliorum huilen ama konuyu biraz acsan bizde bilgileniriz




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ahmet Can 16:31 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Allah senden de razı olsun yok kardeşım yok ya Levh i mahfuz u Şeyh nasıl bılsın yaw hz.yusuf un hıkayesını bir önce msj anlattım yınne bir kaç ayet yazayım EN'AM 59. Gaybın anahtarları yalnızca O’nun katındadır. Onları ancak O bilir. Karada ve denizde olanı da bilir. Hiçbir yaprak düşmez ki onu bilmesin. Yerin karanlıklarında da hiçbir tane, hiçbir yaş, hiçbir kuru şey yoktur ki apaçık bir kitapta (Allah’ın bilgisi dâhilinde, Levh-i Mahfuz’da) olmasın.
TAHA 51.Firavun, “Ya geçmiş nesillerin hâli ne olacak?” dedi.
TAHA 52.Mûsâ, şöyle dedi: “Onlar hakkındaki bilgi Rabbimin katında bir kitapta (Levh-i Mahfuz’da yazılı)dır. Rabbim, yanılmaz ve unutmaz.”
bunlar diyanet işleri mealıdır. Sorarım sana @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] kardeşım Hz. Musa bılmedığını söyluyor sen hala ısrar edersen şaşarım ne dıyebılırım kı Allah u teala tamam haklısın bazı bılgılerı vermış olabılır ama öyle levh ı mahfuzu bilir şeyh demek çok çok yanlıştır ayet gayet açık ve net daha da yazmayacağım İnsanlar normaldır hata yapabılır ama o hata dan dönmek lazımdır Allah a emanet olun.




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aydemir 16:46 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] bilmediğin çok şey var en iyisi bu konuyu kapat...




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
Ahmet Can 17:34 27.09.16
yok @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abı şimdi ayetler ortadayken bılmek ıstıyorum bılmemek ayıp değildir öğrenmemek ayıptır bende butun sıte uyelerı de bılmek ıstıyoruz anlamak ıstıyoruz Allah öyle herşeyı bıldırmış mı şeyh ımıze Levh ı mahfuz u muzu öğretmış mı anlamak ıstıyorum Hz. yakup hz. yusuf un Levh ı mahfuz unu bılseydı razı gelırdı Mısır ın tehvıdle tanışması ıçın yusuf a ıhtıyac vardı Firavun la Hz.musa
TAHA 51.Firavun, “Ya geçmiş nesillerin hâli ne olacak?” dedi.
TAHA 52.Mûsâ, şöyle dedi: “Onlar hakkındaki bilgi Rabbimin katında bir kitapta (Levh-i Mahfuz’da yazılı)dır. Rabbim, yanılmaz ve unutmaz.
Onların hakkında bılgısı olmadığını yanı kısaca böyle elle tutulur somut delıllerle açıklarsanız benım ıdrak buraya kadar sizin bildiklerinizi paylaşmanız dıleğıyle @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abim

---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:30 ----------

İnsanlık halidir tabiidir Yanılabılırım yanlış yapabılırım benı aydınlatın yanlışımı gösterın hayır ışlersınız bende kendı mı duzeltırım @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] abi




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
HilafiHuzur 21:49 27.09.16
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Öncelikle İlk yazdigin benzetme yanlış ikincisi bir ayetin bir surenin tesfirini insanlar yapar ancak ve ancak gerçek tesfiri Ledünni İlmine , Marifetullaha Sahip Olanlar bilir ben burada sana herşeyi anlatmam ,anlatamam müsaade edilemez @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Sana Ayetle Anlatsam Tesfirne İnternetten Bakacaksn veya Bir İmam Hatipciye Soracan Bir Örnek Vereyim Bismillahirrahmanirrahim in anlami Bilinen Rahman ve Rahim Olan Allahin Adıyla Bu Bilinen Besmelede 4 güzellik vardir ve besmelenin tesfirini yapmassin öyle bir mürekkep,kağıt yapılamadı bir ufak örnek

1-BESMELENİN İLK HARFİ B HARFİDİR.

B HARFİ (2.HARF) 'NE DİKKATLE BAKARSANIZ ALTINDA BİR NOKTA VARDIR. BU NOKTA "ALLAHIN İSİMLERİ ALTINDAKİ İNSANI TARİF EDER YANİ bir nokta.

2-KURANIN İLK HARFİ "B" SON HARFİ "S" HARFİDİR (minel cinneti vennas)
bunlar beraber okunduğunda "BES" diye okunur anlamı "yeter" demektir. yani kuran başından sonuna kadar kıyamete dek tüm insanlara yeter.

3-Besmelede b harfinden sonra "ismun"kelimesi gelir. anlamı İSİMLER dir. bu da ALLAHIN 99 İSMİNİ ALLAHIN 99 İSMİNİN HEPSİNİ KAPSAR. YANİ BESMELE ÇEKEN TÜM İSİMLERİ ANMIŞ OLUR.


4-ALLAH İSMİ,Allah ismi Allahın özel adıdır. ALLAH'IN İSMİ KENDİ ARASINDA DA MUCİZEDİR.
EN SAĞDAKİ İLK HARFİ "ELİF"HARFİNİ KALDIRINCA:LİLLAH kalır. o da ALLAH İÇİN anlamına gelir.
İKİNCİ HARFİ KALDIRIN:LEHU KALIR o da ALLAH İÇİN anlamına gelir
3.harfi kaldırınca,HU kalır o da ALLAH demektir.

5-ERRAHMAN,allahın esirgeme ve koruma anlamına gelir. bu ismin seçilmesi çok güzeldir.


6-ERRAHİM,AFFETMESİ BAĞIŞLAMASI ANLAMINA GELİR
rahman ve rahim isimlerinin seçilmesi çok güzeldir. onun yerine KAHHAR (KAHREDİCİ) CABBAR isimlerinin seçilmemesi de çok güzeldir

Levh-i mafuz dan Besmeleye nereden geldin diyeceksin ben levh-i mafuzu anlatmadan once tesfirin ne olduğunu bilmen gerek sonra Allah İzin Verirse Anlatilir @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Şimdi Sana Şeytan Alimdi ve Alim desem iş uzuyacak




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aydemir 22:22 27.09.16
Huilen Nickli Üyeden Alıntı:
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Öncelikle İlk yazdigin benzetme yanlış ikincisi bir ayetin bir surenin tesfirini insanlar yapar ancak ve ancak gerçek tesfiri Ledünni İlmine , Marifetullaha Sahip Olanlar bilir ben burada sana herşeyi anlatmam ,anlatamam müsaade edilemez @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Sana Ayetle Anlatsam Tesfirne İnternetten Bakacaksn veya Bir İmam Hatipciye Soracan Bir Örnek Vereyim Bismillahirrahmanirrahim in anlami Bilinen Rahman ve Rahim Olan Allahin Adıyla Bu Bilinen Besmelede 4 güzellik vardir ve besmelenin tesfirini yapmassin öyle bir mürekkep,kağıt yapılamadı bir ufak örnek

1-BESMELENİN İLK HARFİ B HARFİDİR.

B HARFİ (2.HARF) 'NE DİKKATLE BAKARSANIZ ALTINDA BİR NOKTA VARDIR. BU NOKTA "ALLAHIN İSİMLERİ ALTINDAKİ İNSANI TARİF EDER YANİ bir nokta.

2-KURANIN İLK HARFİ "B" SON HARFİ "S" HARFİDİR (minel cinneti vennas)
bunlar beraber okunduğunda "BES" diye okunur anlamı "yeter" demektir. yani kuran başından sonuna kadar kıyamete dek tüm insanlara yeter.

3-Besmelede b harfinden sonra "ismun"kelimesi gelir. anlamı İSİMLER dir. bu da ALLAHIN 99 İSMİNİ ALLAHIN 99 İSMİNİN HEPSİNİ KAPSAR. YANİ BESMELE ÇEKEN TÜM İSİMLERİ ANMIŞ OLUR.


4-ALLAH İSMİ,Allah ismi Allahın özel adıdır. ALLAH'IN İSMİ KENDİ ARASINDA DA MUCİZEDİR.
EN SAĞDAKİ İLK HARFİ "ELİF"HARFİNİ KALDIRINCA:LİLLAH kalır. o da ALLAH İÇİN anlamına gelir.
İKİNCİ HARFİ KALDIRIN:LEHU KALIR o da ALLAH İÇİN anlamına gelir
3.harfi kaldırınca,HU kalır o da ALLAH demektir.

5-ERRAHMAN,allahın esirgeme ve koruma anlamına gelir. bu ismin seçilmesi çok güzeldir.


6-ERRAHİM,AFFETMESİ BAĞIŞLAMASI ANLAMINA GELİR
rahman ve rahim isimlerinin seçilmesi çok güzeldir. onun yerine KAHHAR (KAHREDİCİ) CABBAR isimlerinin seçilmemesi de çok güzeldir

Levh-i mafuz dan Besmeleye nereden geldin diyeceksin ben levh-i mafuzu anlatmadan once tesfirin ne olduğunu bilmen gerek sonra Allah İzin Verirse Anlatilir @[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...] Şimdi Sana Şeytan Alimdi ve Alim desem iş uzuyacak
Tamam kardaş he gardaş aynen senin dediğin bide besmelede ve bi olan kelimesi bağlacı yok... ben kusura bakma da iki yıl medrese eğitimi aldım mümkünse kapatalım bu meseleyi.. seni avutacak vaktim yok... mümkünse işine bak




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
HilafiHuzur 22:29 27.09.16
Ben en başta tartışmayacağım demiştim bunu bilen bilir benim yanlışım böyle bir sırrı anlatmak oldu Herkes Belli Bir Derceye Gelince Allah Nasip Ederse Anlar Bilir




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
aydemir 22:44 27.09.16
Bak güzel kardeşim bana mutassıfların yazdığı bisminin sırrını anlatmaya çalışıyorsun ve Hz.Ali Keremellahu vecheh radiyallahu anhumun sözünü yazmışsın bırak bunları ne sen nede ben bisminin sırrına vakıf değiliz gelmişsin bana lafzatullahtaki harflerin eksilmesini anlatıyorsun senin anlattığını orta okulda din hocası anlatmıştı geç bunu ve hiç bir tefsirde besmele bu şekilde tefsir edilmemiştir. Şimdi sen ehli tariksin eğer gerçekten şu diline doladığın ilmu ledunniyi bırak sırrına ermeyi muhakkak kokusundan bile almamışsındır. Çünkü ledün ilmi yani marifetullah'a eren bir salik yada meşayıh yada insan yada kişi asla cinlerden ilim öğrenme derdine düşmez çünkü vasılıhakk olan Allah'ın zatıyla ve sıfatıyla efali yada fiili yada zati sıfatları yada subuti sıfatlarıyla muhatab olur bu muhataplık ise Allah'ın ona ihsan etmesi ve tecellide bulunmasıdır.... Ben yani şahsım Allah'ın en günahkar ve basit kulu olarak ancak bu kadar derim şimdi git cin peşine düşmeyide sana dediğimi yap.... şuan Allah işini gücünü rast getirsin Allah'a emanet ol inşallah




Dünyanın En Büyük Havas ve Gizli ilimler Sitesi
1 2 3 4